Redesign webu bez slz
Nestíhání termínů, nečekaný růst cen, hádky s dodavateli, špatně nastavené smlouvy. A vedle toho nový web, který obchodně nefunguje o nic lépe než ten původní. To je bohužel častý výsledek několikaměsíčního úsilí zvaného redesign webu. Proto jsme se rozhodli usnadnit vám tento nelehký úkol naším novým školením Řízení redesignu webu.
Redesign navíc doprovází nejzávažnější změny, které lze na webu udělat z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Jak se vyvarovat chyb, které mají za následek propad přirozené návštěvnosti? Nebojte se, redesign webu neznamená, že musíte zabít SEO. Tomáš Pospíšil vás vyzbrojí potřebnými informaceni na školení SEO pro redesign webu.
A když je konečně dobojováno a nový web je na světě? To si pak lidé začnou stěžovat, že se jim web nelíbí. Tento scénář ale není nutný. Adam Fendrych vám na školení Jak redesignem webu nenaštvat uživatele poradí, jak zařídit, aby uživatelé váš nový web milovali.
Měsíc po spuštění nového webu ale přijde šéf. Budete schopni mu říci, jak se redesign povedl? Nejen o tom, jak správně podchytit měření nového webu, ale i o analýzách, které stránky starého webu musíte zanechat a opečovávat, vám poví Pavel Jašek na školení Webová analytika pro redesign webu.
Jak zkrotit webovou analytiku
Pavlova další školení, Google Analytics I a Google Analytics II - pro pokročilé, jste si oblíbili natolik, že jsme se rozhodli repertoár školení webové analytiky rozšířit o další témata. Školení Webová analytika pro marketingové manažery je určené všem, kteří váhají nad výběrem vhodného nástroje pro měření webu. Dozvíte se, do čeho má smysl investovat a jaké jsou přidané hodnoty placených nástrojů.
Odkazový profil vašeho webu
Zajímá vás, odkud má zpětné odkazy vaše konkurence? Víte, jaký je odkazový profil vašeho webu? Míša Matanelli vás naučí, jak tyto informace využít a vytvořit vlastní strategii budování zpětných odkazů. Na workshopu Analýza zpětných odkazů se naučíte používat nástroj Collabim i Majestic SEO.
Nedesignujte se zavázanýma očima
Adam Fendrych připravil nové školení uživatelského výzkumu. Adam tvrdí, že designovat bez uživatelského výzkumu je jako řídit se zavázanýma očima. Přijďte se naučit pozorovat, naslouchat a analyzovat. Dozvíte se, jak se uživatelský výzkum liší od marketingového, kdy použít kvantitativní a kdy kvalitativní metody, jak dát uživatelům tvář pomocí person a mnoho dalšího.
Přijedeme za vámi
Nevyhovuje vám termín veřejného školení? Potřebujete uspořádat školení u vás ve firmě? Chcete jiné školení, na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky? Není problém, uděláme ho pro vás. Kromě pravidelných veřejných školení pořádáme i firemní školení na míru. Přidejte se mezi naše spokojené klienty.
Těšíme se na shledanou na školení.