Hlavní důvod byl ten, že jsme v rámci každodenní komunikace s našimi klienty čím dál více cítili, jak dokáže být brand Dobrý web matoucí. Představoval určitou překážku u potenciálních nových klientů, kteří hledali partnera na digitální inovace a marketing.
Během těch 14 let, co je Dobrý web na trhu, se obor radikálně měnil. Ruku v ruce s tím se měnilo i to, jak se Dobrý web v různých obdobích profiloval. Troufneme si říct, že Dobrý web měl silný vliv na formování trhu digitálního marketingu a UX. Mezi digitálními marketéry bychom obtížně hledali někoho, kdo značku Dobrý web nezná a nemá ji někam zařazenou. A právě to bylo dalším impulsem pro změnu názvu - různí lidé získali zkušenost s Dobrým webem v různých obdobích - takže mají Dobrý web i různě zaškatulkovaný. Novou značkou Sherpas do světa jednoznačně a srozumitelně sdělujeme, co agentura aktuálně dělá, v čem je její DNA, a čím je na trhu unikátní.
Proč právě Sherpas?
Protože název velmi přesně vystihuje náš přístup ke klientům. Šerpa = člověk, který se vyzná na každém metru trasy na vrchol, respektovaný rádce a pomocník, který dokáže správně balancovat na hraně mezi odvahou a nesmyslným rizikem.
Anglický název jsme zvolili mimo jiné i z důvodu, že se značkou Dobrý web jsme dlouhodobě řešili problém dvojakosti brandu, kdy jsme pro český trh používali značku Dobrý web a pro zahraniční klienty a komunikaci v rámci UX Alliance značku ExperienceU. Zvolili jsme takovou značku, která bude dobře srozumitelná všude na světě.
Co bude se značkou Dobrý web
Dobrý web nezmizí z povrchu zemského. Značka nadále zastřešuje naše vzdělávací aktivity.
Držte nám palce, ať je značka Sherpas v následujících 14 letech minimálně stejně tak úspěšná, jako byl Dobrý web v posledních 14 letech!