Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás

Proč se Dobrý web přejmenoval na Sherpas

15. listopadu spatřila světlo světa nová značka Sherpas, která nově zastřešuje veškeré agenturní aktivity Dobrého webu. Vzdělávací aktivity zůstávají nadále pod značkou Dobrý web. Proč jsme se k této změně rozhodli?

Luboš Plotěný

Hlavní důvod byl ten, že jsme v rámci každodenní komunikace s našimi klienty čím dál více cítili, jak dokáže být brand Dobrý web matoucí. Představoval určitou překážku u potenciálních nových klientů, kteří hledali partnera na digitální inovace a marketing.

Během těch 14 let, co je Dobrý web na trhu, se obor radikálně měnil. Ruku v ruce s tím se měnilo i to, jak se Dobrý web v různých obdobích profiloval. Troufneme si říct, že Dobrý web měl silný vliv na formování trhu digitálního marketingu a UX. Mezi digitálními marketéry bychom obtížně hledali někoho, kdo značku Dobrý web nezná a nemá ji někam zařazenou. A právě to bylo dalším impulsem pro změnu názvu - různí lidé získali zkušenost s Dobrým webem v různých obdobích - takže mají Dobrý web i různě zaškatulkovaný. Novou značkou Sherpas do světa jednoznačně a srozumitelně sdělujeme, co agentura aktuálně dělá, v čem je její DNA, a čím je na trhu unikátní.

Proč právě Sherpas?

Protože název velmi přesně vystihuje náš přístup ke klientům. Šerpa = člověk, který se vyzná na každém metru trasy na vrchol, respektovaný rádce a pomocník, který dokáže správně balancovat na hraně mezi odvahou a nesmyslným rizikem

Anglický název jsme zvolili mimo jiné i z důvodu, že se značkou Dobrý web jsme dlouhodobě řešili problém dvojakosti brandu, kdy jsme pro český trh používali značku Dobrý web a pro zahraniční klienty a komunikaci v rámci UX Alliance značku ExperienceU. Zvolili jsme takovou značku, která bude dobře srozumitelná všude na světě.

Co bude se značkou Dobrý web

Dobrý web nezmizí z povrchu zemského. Značka nadále zastřešuje naše vzdělávací aktivity.

Držte nám palce, ať je značka Sherpas v následujících 14 letech minimálně stejně tak úspěšná, jako byl Dobrý web v posledních 14 letech!

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal