O nás,
Přednášky,
UX driven

Luboš Plotěný a Tomáš Hrivnák: Ten novej název je divnej

Luboš s Tomášem se s pubikem konference BRANDstorming podělili o to, co je čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu – hledání a výběru nového jména.

Luboš Plotěný

Ve své prezentaci představili, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu jakým je celkový rebranding společnosti. Jak tuto změnu podmiňuje, ba definuje jazyk, kterým se organizace “učí mluvit”. Jak se nový název přes centrální metaforu propisuje do vizuální identity. Na příkladech rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas sdíleli pocity, které zažije 9 z 10 firem, když dělá rebranding. 


Luboš Plotěný & Tomáš Hrivnák: Ten novej název je divnej (BRANDstorming 2018) from Sherpas

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál