Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás

PPC konference - jak to bylo doopravdy

Jak jistě mnozí z Vás vědí, začátkem minulého týdne Dobrý web uspořádal celodenní odbornou konferenci zaměřenou na PPC reklamu. Možná by ty z vás, kteří se konference nemohli nebo nechtěli zúčastnit, mohlo zajímat, jak to na konferenci vypadalo nebo které z přednášek byly pro návštěvníky nejvíce zajímavé.

Luboš Plotěný
12.4.2011

Kdo o čem, jak a proč přednášel, si můžete přečíst na spoustě jiných míst, na která vás rádi odkážeme:

Když si pročtete některé z výše odkazovaných článků, zjistíte, že se vždy jedná o nějaký více či méně subjektivní pohled na průběh konference – tak je to i správné. Někomu se určité přednášky líbily, některé moc ne. Někdo jiný pro změnu oceňuje jiné přednášející. My si velice vážíme toho, že si samotní účastníci konference našli několik minut a po konferenci nám vyplnili malý dotazníček, kde zhodnotili úroveň jednotlivých přednášek, přednášejících, panelových diskusí nebo celkový dojem z konference. Díky tomu vám můžeme nabídnout více objektivní pohled na celou akci. Za jakoukoli podobnou zpětnou vazbu jsme velmi vděčni a přikládáme jí obrovskou váhu.

Jak konferenci hodnotili samotní účastníci

Přednášky

Pojďme se tedy podívat, jak na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole) účastníci zhodnotili jednotlivé přednášky – konkrétně tedy téma, zpracování přednášky a přednášejícího:

  • Aleš Miklík: PPC - cílená, měřitelná a efektivní reklama – průměrná známka 2,63
  • Tomáš Jindříšek: Efektivita internetové reklamy a integrace do celkového mediamixu – známka 2,37
  • Petr Staněk: Jak PPC pomáhá při regulování poptávky internetové cestovní agentury – známka 1,58
  • Josef Kovář: Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC – známka 2,54
  • Jan Makovička: Média a PPC – známka 2,20
  • Lukáš Morávek: Hodnota reklamní sítě Google: využití obsahu pro akci i branding – známka 1,78
  • Jiří Malý: Analýzy PPC – známka 2,66
  • Artur Holba: Click Fraud & Web Analytics – známka 2,24
  • Dušan Janovský: Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení – známka 1,54

Panelové diskuse

A jak účastníci hodnotili panelové diskuse – jejich téma, obsazení a přínos:

  • Klasické reklamní formáty vs. PPC – známka 2,12
  • PPC systémy v ČR – diskuse zástupců českých PPC systémů – známka 1,55
  • Praktické využití PPC reklamy – známka 1,63

Co nám udělalo velkou radost, bylo hodnocení celkového dojmu z konference, který 15 účastníků označilo za vynikající, 42 za dobrý a nikdo za špatný. Stejně tak organizaci akce 41 účastníků označilo za vynikající, 16 za dobrou a nikdo za špatnou. Pro 40 z účastníků splnila z pohledu množství nových poznatků konference jejich očekávání, u 9 jejich očekávání předčila a 7 bohužel čekalo více. Pro úplnost dodám, že dotazník vyplnilo přes 60 účastníků – ne vždy byly zodpovězeny všechny otázky.

Jak to na konferenci vypadalo

Ve fotogalerii na webu konference si můžete prohlédnout několik fotek.

A jak se konference líbila vám?

Zúčastnili jste se také? Budeme velice rádi, když nám v diskusi pod spotem nebo jiným způsobem sdělíte i váš osobní názor na celou akci, a pomůžete nám tak pro příště zopakovat to dobré a naopak se vyvarovat toho, co se podle vás povedlo méně.

Související odkazy

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál