Kdo o čem, jak a proč přednášel, si můžete přečíst na spoustě jiných míst, na která vás rádi odkážeme:
- To nejlepší z konference o efektivní internetové reklamě (Lupa.cz)
- PPC – efektivní internetová reklama (Kryl blog)
- PPC bořil předsudky (MaM)
- Leninův pohled na PPC (NeLSoN blog)
- PPC – efektivní internetová reklama (k800 blog)
Když si pročtete některé z výše odkazovaných článků, zjistíte, že se vždy jedná o nějaký více či méně subjektivní pohled na průběh konference – tak je to i správné. Někomu se určité přednášky líbily, některé moc ne. Někdo jiný pro změnu oceňuje jiné přednášející. My si velice vážíme toho, že si samotní účastníci konference našli několik minut a po konferenci nám vyplnili malý dotazníček, kde zhodnotili úroveň jednotlivých přednášek, přednášejících, panelových diskusí nebo celkový dojem z konference. Díky tomu vám můžeme nabídnout více objektivní pohled na celou akci. Za jakoukoli podobnou zpětnou vazbu jsme velmi vděčni a přikládáme jí obrovskou váhu.
Jak konferenci hodnotili samotní účastníci
Přednášky
Pojďme se tedy podívat, jak na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole) účastníci zhodnotili jednotlivé přednášky – konkrétně tedy téma, zpracování přednášky a přednášejícího:
- Aleš Miklík: PPC - cílená, měřitelná a efektivní reklama – průměrná známka 2,63
- Tomáš Jindříšek: Efektivita internetové reklamy a integrace do celkového mediamixu – známka 2,37
- Petr Staněk: Jak PPC pomáhá při regulování poptávky internetové cestovní agentury – známka 1,58
- Josef Kovář: Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC – známka 2,54
- Jan Makovička: Média a PPC – známka 2,20
- Lukáš Morávek: Hodnota reklamní sítě Google: využití obsahu pro akci i branding – známka 1,78
- Jiří Malý: Analýzy PPC – známka 2,66
- Artur Holba: Click Fraud & Web Analytics – známka 2,24
- Dušan Janovský: Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení – známka 1,54
Panelové diskuse
A jak účastníci hodnotili panelové diskuse – jejich téma, obsazení a přínos:
- Klasické reklamní formáty vs. PPC – známka 2,12
- PPC systémy v ČR – diskuse zástupců českých PPC systémů – známka 1,55
- Praktické využití PPC reklamy – známka 1,63
Co nám udělalo velkou radost, bylo hodnocení celkového dojmu z konference, který 15 účastníků označilo za vynikající, 42 za dobrý a nikdo za špatný. Stejně tak organizaci akce 41 účastníků označilo za vynikající, 16 za dobrou a nikdo za špatnou. Pro 40 z účastníků splnila z pohledu množství nových poznatků konference jejich očekávání, u 9 jejich očekávání předčila a 7 bohužel čekalo více. Pro úplnost dodám, že dotazník vyplnilo přes 60 účastníků – ne vždy byly zodpovězeny všechny otázky.
Jak to na konferenci vypadalo
Ve fotogalerii na webu konference si můžete prohlédnout několik fotek.
A jak se konference líbila vám?
Zúčastnili jste se také? Budeme velice rádi, když nám v diskusi pod spotem nebo jiným způsobem sdělíte i váš osobní názor na celou akci, a pomůžete nám tak pro příště zopakovat to dobré a naopak se vyvarovat toho, co se podle vás povedlo méně.