Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás

PPC konference - jak to bylo doopravdy

Jak jistě mnozí z Vás vědí, začátkem minulého týdne Dobrý web uspořádal celodenní odbornou konferenci zaměřenou na PPC reklamu. Možná by ty z vás, kteří se konference nemohli nebo nechtěli zúčastnit, mohlo zajímat, jak to na konferenci vypadalo nebo které z přednášek byly pro návštěvníky nejvíce zajímavé.

Luboš Plotěný

Kdo o čem, jak a proč přednášel, si můžete přečíst na spoustě jiných míst, na která vás rádi odkážeme:

Když si pročtete některé z výše odkazovaných článků, zjistíte, že se vždy jedná o nějaký více či méně subjektivní pohled na průběh konference – tak je to i správné. Někomu se určité přednášky líbily, některé moc ne. Někdo jiný pro změnu oceňuje jiné přednášející. My si velice vážíme toho, že si samotní účastníci konference našli několik minut a po konferenci nám vyplnili malý dotazníček, kde zhodnotili úroveň jednotlivých přednášek, přednášejících, panelových diskusí nebo celkový dojem z konference. Díky tomu vám můžeme nabídnout více objektivní pohled na celou akci. Za jakoukoli podobnou zpětnou vazbu jsme velmi vděčni a přikládáme jí obrovskou váhu.

Jak konferenci hodnotili samotní účastníci

Přednášky

Pojďme se tedy podívat, jak na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole) účastníci zhodnotili jednotlivé přednášky – konkrétně tedy téma, zpracování přednášky a přednášejícího:

  • Aleš Miklík: PPC - cílená, měřitelná a efektivní reklama – průměrná známka 2,63
  • Tomáš Jindříšek: Efektivita internetové reklamy a integrace do celkového mediamixu – známka 2,37
  • Petr Staněk: Jak PPC pomáhá při regulování poptávky internetové cestovní agentury – známka 1,58
  • Josef Kovář: Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC – známka 2,54
  • Jan Makovička: Média a PPC – známka 2,20
  • Lukáš Morávek: Hodnota reklamní sítě Google: využití obsahu pro akci i branding – známka 1,78
  • Jiří Malý: Analýzy PPC – známka 2,66
  • Artur Holba: Click Fraud & Web Analytics – známka 2,24
  • Dušan Janovský: Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení – známka 1,54

Panelové diskuse

A jak účastníci hodnotili panelové diskuse – jejich téma, obsazení a přínos:

  • Klasické reklamní formáty vs. PPC – známka 2,12
  • PPC systémy v ČR – diskuse zástupců českých PPC systémů – známka 1,55
  • Praktické využití PPC reklamy – známka 1,63

Co nám udělalo velkou radost, bylo hodnocení celkového dojmu z konference, který 15 účastníků označilo za vynikající, 42 za dobrý a nikdo za špatný. Stejně tak organizaci akce 41 účastníků označilo za vynikající, 16 za dobrou a nikdo za špatnou. Pro 40 z účastníků splnila z pohledu množství nových poznatků konference jejich očekávání, u 9 jejich očekávání předčila a 7 bohužel čekalo více. Pro úplnost dodám, že dotazník vyplnilo přes 60 účastníků – ne vždy byly zodpovězeny všechny otázky.

Jak to na konferenci vypadalo

Ve fotogalerii na webu konference si můžete prohlédnout několik fotek.

A jak se konference líbila vám?

Zúčastnili jste se také? Budeme velice rádi, když nám v diskusi pod spotem nebo jiným způsobem sdělíte i váš osobní názor na celou akci, a pomůžete nám tak pro příště zopakovat to dobré a naopak se vyvarovat toho, co se podle vás povedlo méně.

Související odkazy

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal