Jak se tedy neutopit v obsahu? Zkoušejte jen to, co dává smysl. Pár tipů, jak se vyhnout tomu, že zkusíte všechno, jsem sepsala do článku pro MarketingSalesMedia.
Obsahový nebo chcete-li content marketing se v čase proměňuje a vyvíjí stejně jako jakýkoliv jiný obor. Denně se na nás valí spousta informací a nejrůznějších rad, tipů a zaručených návodů. Je tedy čím dál těžší vyznat se v tom, co je opravdu důležité a čemu stojí za to věnovat pozornost.
Jak se tedy neutopit v obsahu? Zkoušejte jen to, co dává smysl. Pár tipů, jak se vyhnout tomu, že zkusíte všechno, jsem sepsala do článku pro MarketingSalesMedia.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál