Za poslední rok se velké množství aktivit přesunulo do on-line prostředí. Podle dat Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) je v České republice online 90 % lidí starších 10 let, což je přes 8,5 milionu lidí, a to už je opravdu velký trh. Na internet chodí uživatelé stále více i za zábavou, pro rady i pomoc. Přes internet se nakupují i věci, které by si lidé dříve takto nekoupili. To jsou důvody, proč na internetu být i přes to, že jste dřív měli pocit, že to není potřeba.
Přechod do onlinu si žádá správný obsah
Na jaře 2020 se v souvislosti s pandemií objevila spousta narychlo vyrobených e-shopů i obsahových webů. Majitelé obchodů, kteří museli zavřít své kamenné provozovny, se začali přesunovat na internet a zkoušet štěstí on-line. Z provizorního řešení na pár týdnů či měsíců se však pomalu stává řešení na stálo. A je potřeba ho správně uchopit, a to z hlediska reklamy i obsahu, který svým zákazníkům nabízí.
V roce 2021 tedy už nestačí jen být na internetu, je potřeba se v tvrdé konkurenci prosadit. Zatímco dříve takový obchod měl konkurenci pouze v nejbližším okolí provozovny, nyní musí soupeřit i s firmami z druhého konce republiky. Právě k tomu pomůže dobrý obsah na vašem webu, sociálních sítích i jinde. Možná se ptáte, jak takový obsah připravit? Kde začít, kam s ním? A především, jak poznáte, že je správně vyrobený.
E-book vám pomůže tvořit hodnotný obsah
Odpovědi na své otázky kolem obsahu a jeho tvorby vám zodpoví náš e-book, který vás ve 14 kapitolách provede tvorbou obsahu od samého začátku až po revizi hotových textů.
V e-booku se dozvíte, jak poznat své zákazníky nebo čtenáře a jak si vytvořit persony. Díky tomu budete moci tvořit relevantní texty pro své publikum. Naučíte se jak se zákazníky mluvit tak, aby vám rozuměli, připravit na web takové texty, které si zamilují vaši zákazníci i vyhledávače.
Na své si přijdete i ve chvíli, kdy máte web hotový. Díky analýze obsahu odhalíte slabé i silné stránky svého webu. Naučíte se připravovat obsah na blog, sociální sítě i do emailů.
Kromě teoretických základů a obecných pouček, bez kterých se neobejdete, v e-booku najdete i tipy z praxe a nejdůležitější body, na které nesmíte zapomenout.
Pro koho je e-book určený?
E-book rozhodně není četba na večer nebo knížka, kterou si vezmete s sebou na dovolenou. Je to kuchařka, příručka, učebnice a tahák, který vám pomůže začít, udržet se na správné cestě a ujistit se, že výsledek přesně odpovídá vašim potřebám.
Záměrem je přiblížit základy a zákonitosti copywritingu začínajícím „copíkům“ v agenturách i na volné noze nebo podnikatelům, kteří se musí stát vlastními textaři. Je tu však i pro ostatní profese z prostředí digitálu a zadavatele, aby věděli, co copywriteři pro svou práci potřebují, proč kladou tak podivné otázky a v neposlední řadě, proč jim to psaní tak dlouho trvá.
Náš e-book za vás nenapíše texty na váš web či e-shop, ani neudělá revize či analýzy. Pomůže vám však se v contentu zorientovat a poradí vám, jak dojít zdárně do vytyčeného cíle.