Seminář „Dobré texty a videa na dobrém webu“ se konal 6. října v Bratislavě a byl určen koordinátorům a manažerům zodpovědným za komunikaci v neziskových organizacích a občanských sdruženích.Akci zorganizovala nezisková organizace Voices, Dobrý web byl odborným partnerem akce. Honza Ambrož během dopolední části seznámil posluchače se zásadami tvorby webového obsahu pro internetové uživatele. Díky praktickým úkolům a společným diskusím si manažeři z neziskovek odnesli také řadu dalších marketingových tipů.Vyzkoušeli jsme si na konkrétních příkladech tvorbu údernějších titulků nebo proměnu obsahu v poutavější texty. Výsledek společného úsilí mohli účastníci hned použít na svých webech.Vyzkoušeli jsme si na konkrétních příkladech tvorbu údernějších titulků nebo proměnu obsahu v poutavější texty. Výsledek společného úsilí mohli účastníci hned použít na svých webech. Hodnotili akci organizátoři. Kromě copywritingu byly tématem také sociální sítě a online video. O Facebooku přednášel Ivan Ježík, ředitel Voices, o internetovém videu pak Lukáš Kodoň z nejčtenějšího zpravodajského serveru na Slovensku SME.sk.Prezentace byly připravené velmi dobře, líbila se mi praktická cvičení. Mnohé užitečné rady určitě využijeme při své práci. Pro mě byly nejužitečnější příspěvky od Honzy a Ivana. Celkově hodnotím seminář jako dobře zorganizovaný s přátelskou atmosférou. Komentovala akci jedna z mnoha spokojených účastnic. Seminář o efektivní internetové komunikaci v Bratislavě
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál