Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Digitální marketing
PPC

Case study: Výměna CSS partnera

V poslední době se nás někteří klienti ptají na možnosti inzerování na Google Shopping přes jiného CSS partnera, než je přímo sám Google. V nedávné době se jeden z našich klientů pro tento krok rozhodl a odešel od Googlu k jinému CSS partnerovi. Díky tomu vznikl podklad pro případovou studii, kterou jsme pro vás připravili.

Jan Křelina
11.1.2021

Co je hlavní motivací přechodu k jinému CSS partnerovi?

Ve všech případech, kdy jsme to s klienty diskutovali, jim byla nabídnuta sleva 20 %. Respektive sleva až 20 % na cenu za klik. To, jestli k tomu skutečně došlo, se dozvíte z naší case study. Z pochopitelných důvodů, neudáváme ve studii jméno klienta ani nového CSS partnera.

Předmětem case study jsou výsledky 4 kampaní. V každé kampani byla právě jedna skupina produktů dle kategorie na webu klienta. Nejvíce nás zajímala slibovaná 20% sleva na CPC, ale neopomněli jsme ani konverzní poměr nebo cenu za konverzi.

Celou case study najdete na tomto odkazu.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál