Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Digitální marketing
PPC

Case study: Výměna CSS partnera

V poslední době se nás někteří klienti ptají na možnosti inzerování na Google Shopping přes jiného CSS partnera, než je přímo sám Google. V nedávné době se jeden z našich klientů pro tento krok rozhodl a odešel od Googlu k jinému CSS partnerovi. Díky tomu vznikl podklad pro případovou studii, kterou jsme pro vás připravili.

Jan Křelina

Co je hlavní motivací přechodu k jinému CSS partnerovi?

Ve všech případech, kdy jsme to s klienty diskutovali, jim byla nabídnuta sleva 20 %. Respektive sleva až 20 % na cenu za klik. To, jestli k tomu skutečně došlo, se dozvíte z naší case study. Z pochopitelných důvodů, neudáváme ve studii jméno klienta ani nového CSS partnera.

Předmětem case study jsou výsledky 4 kampaní. V každé kampani byla právě jedna skupina produktů dle kategorie na webu klienta. Nejvíce nás zajímala slibovaná 20% sleva na CPC, ale neopomněli jsme ani konverzní poměr nebo cenu za konverzi.

Celou case study najdete na tomto odkazu.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal