Viditelná (Display) URL se nyní bude muset v názvu domény bezvýhradně shodovat s cílovou URL. Dosud bylo možné, aby se v názvu domény cílové a zobrazené URL lišily - viditelná URL mohla být například athos-travel.cz a cílová athos-travel.com, od 1. dubna to už nepůjde.
Změna se ovšem netýká přesměrování. Pokud se cílová URL bude od viditelné lišit a zároveň bude sloužit jako redirect, je to v pořádku. Uživatel se ale po přesměrování musí rovněž dostat na stránku, jejíž URL se v názvu domény shoduje s viditelnou URL. S přesměrováním ale buďte opatrní - může zpomalit rychlost načtení stránky a tím snížit vaše Quality Score.
Příklady
Viditelná URL | Cílová URL | Vyhovuje? |
---|---|---|
athos-travel.cz | http://www.athos-travel.com | Ne |
athos-travel.cz | http://www.athos-travel.com/cz | Ne |
athos-travel.com | http://www.athos-travel.com/cz | Ano |
athos-travel.com/neco | http://www.athos-travel.com/neco-jineho | Ano |
sub.athos-travel.com | http://www.athos-travel.com | Ano |
athos-travel.cz | http://www.nejake-presmerovani.com (přesměruje se na athos-travel.cz) | Ano |
athos-travel.cz | http://www.nejake-presmerovani.com (přesměruje se na a-prague.com) | Ne |
Google si od zpřísnění pravidel slibuje zlepšení uživatelského prožitku. Více na oficiálním blogu AdWords.