Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás

WebTop100 Awards 2006

26. září 2006 proběhlo v pražském PwC BusinessCommunityCenter vyhlášení výsledků již pátého ročníku WebTop100. Hodnoceny byly webové prezentace firem žebříčku BIZ 100 i dalších firem, které využily možnosti přihlášení do oborových žebříčků. Jak to všechno dopadlo?

Adam Fendrych
12.4.2011

Jak se hodnotilo

Oproti předcházejícím ročníkům WebTop100 došlo k poměrně výraznému posunu ve způsobu hodnocení. Každý z webů hodnotilo pět odborných porotců. Ti se zaměřili každý na jednu z pěti oblastí – design a grafika, technické řešení, použitelnost, marketingová hodnota a obsah prezentací. Pro hodnocení obsahu prezentací měl navíc každý z oborových žebříčků vlastního hodnotitele, specialistu v daném oboru. Hodnocení probíhalo podle komplexní metodiky, kterou za účelem objektivního zhodnocení důležitých faktorů připravil Dobrý web.

Kdo vyhrál

Obecně se kvalita prezentací během roku opět znatelně zlepšila. Některé weby dokonce prošly kompletním redesignem a často tak mohly rozhodnout i maličkosti. Celkovým vítězem se stala společnost Pražská energetika, a.s. Druhé místo obsadila Komerční banka, a.s. a na třetím se umístil T-Mobile Czech Republic, a.s. Za nejlepší marketingovou hodnotu prezentace získala cenu prezentace firmy ŠKODA AUTO, a.s.

Vítězi oborových žebříčků pak jsou:

Odborná konference

Součástí hodnocení WebTop100 je každoročně také celodenní odborná konference. Ta letošní se bude konat s odstupem od vyhlášení výsledků, 7. listopadu. Téma konference bude „Web jako marketingový nástroj“. Mezi přednášejícími se objeví také Shadi Abou-Zahra z konsorcia W3C, zástupce evropského Google či náš kolega Martin Kopta.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál