Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Analytika
Digitální marketing
Finance
Metody
Přednášky

Využití dat k lepšímu cílení online reklamy napříč weby

Lukáš Rýdl společně s naším klientem ČMSS ukázal způsob vyhodnocování analytických dat a jejich využití pro efektivní cílení reklamy napříč různými doménami a jejich přínos pro remarketing.Čím větší firma, tím více cílů, KPI’s a marketingových kanálů, které je potřeba vyhodnocovat a rozhodovat se, jak svůj rozpočet vyčerpat co nejefektivněji. Základem pro správná rozhodnutí jsou konsolidovaná data, která průběžně ukazují plnění strategických cílů. Důležitým faktorem není jen konverze, ale také pohled na chování uživatelů a pochopení jejich motivů. Obzvláště, pokud je jejich loajalita cílem vaší strategie. Na Konferenci WebTop100 zaznělo, jak lze k tomuto složitému úkolu přistupovat a co je všechno potřeba udělat proto, abysste ve finále měli jasno na jeden klik.

Lukáš Rýdl
11.11.2015

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál