Lukáš Rýdl společně s naším klientem ČMSS ukázal způsob vyhodnocování analytických dat a jejich využití pro efektivní cílení reklamy napříč různými doménami a jejich přínos pro remarketing.Čím větší firma, tím více cílů, KPI’s a marketingových kanálů, které je potřeba vyhodnocovat a rozhodovat se, jak svůj rozpočet vyčerpat co nejefektivněji. Základem pro správná rozhodnutí jsou konsolidovaná data, která průběžně ukazují plnění strategických cílů. Důležitým faktorem není jen konverze, ale také pohled na chování uživatelů a pochopení jejich motivů. Obzvláště, pokud je jejich loajalita cílem vaší strategie. Na Konferenci WebTop100 zaznělo, jak lze k tomuto složitému úkolu přistupovat a co je všechno potřeba udělat proto, abysste ve finále měli jasno na jeden klik.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál