Posuďte sami..
Spolupráce začíná v roce 2006, začínáme se SEO, linkbuildingem a správou reklamních kampaní. Mimochodem mezi lety 2011 a 2015 jsme se dostali z organické návštěvnosti 45.000 lidí za rok na 125.000 návštěv ročně a od roku 2014 do dneška jsme prostřednictvím reklamních kampaní doručili přes 8000 kvalitních leadů.
K tomu nám dopomáhá redesign webu, na kterém jsme se v roce 2014 podíleli.
V roce 2015 IVT uvádí na trh B2B značku GT Energy, my jsme plně u toho a řešíme kompletní správu výkonnostních kampaní, SEO, linkbuilding, UX výzkumy, či v neposlední řadě design webu. V současné době tvoří námi dodaný mix digitálních aktivit zhruba 75% návštěvnosti webu.
Co k naší letité spolupráci říká šéf IVT, Marek Bláha, si můžete pustit v následujícím videu: