Minulý týden ve čtvrtek jsme spustili A|B testování na webu www.pixmac.cz. Zkoumáme, zda má vliv rozložení a množství informací ve zobrazení ceny na detailu fotografie. V testu běží 3 varianty, z nichž jednu připravil Adam Fendrych z Dobrého webu, jedna odpovídá návrhům přímo z Pixmacu a současná varianta zůstává jako kontrolní.
Používaný nástroj
Pro testování používáme bezplatný nástroj Google Website Optimizer, ale zároveň jsme zařídili i propojení do Google Analytics, abychom byli schopni vysledovat změnu pro různé segmenty návštěvnosti. Jak jsme se zatím mohli přesvědčit, tato postupná segmentace dává do výsledků testu úplně jiný vhled.
Protože český web Pixmacu nemá pro A|B testování až tak výrazný počet objednávek za den, bude test běžet dle našich odhadů přibližně tři týdny. Dosud jsme nezískali nijak statisticky zajímavá čísla, ale vypadá to, že mezi variantami budou výrazné rozdíly, což zatím nenahrává variantě od Dobrého webu. Ale uvidíme, jak se test bude vyvíjet dále.