Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Analytika
Přednášky

Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře". E-Business Akademie

Pavel Jašek
19.10.2012

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál