Od roku 2016 řešíme se pro jednoho z největších dodavatelů kancelářského zboží v České republice, společnost Office Depot.
Díky tomu, že se podařilo zapracovat všechna doporučení z hloubkové analýzy chování aktuálních a potenciálních zákazníků Office Depotu v rámci online prostředí a následným linkbuildingovým aktivitám se nám průběžně daří plnit stanovené KPI pro růst tolik důležité nebrandové organické návštěvnosti.
Například v prvním kvartále roku 2017 jsme dosáhli v meziročního růstu nebrandové organické návštěvnosti v Čechách o 33,8%, na Slovensku rostla organická návštěvnost v tomto období o 46%.
Helena Smolíková, která má projekt na starosti, soudí, že klíčovým prvkem průběžného úspěchu naší spolupráce, je především schopnost dotahovat věci do konce “Od začátku z toho máme hrozně dobrý pocit. Office Depot si nás zvolil mimo jiné kvůli tomu, že jsme schopni pomoci na více frontách současně a například celodenní workshop věnovaný copywritingu pro všechny zaměstnance, kteří mají na starosti produktové řady společnosti, byl velmi dobrým základem dalšího směřování spolupráce. Aby se optimalizace webu pro vyhledávače průběžně dařila, je vždy nutná efektivní součinnost klienta, což se v tomto případě beze zbytku daří a proto jsme schopni s každým dalším kvartálem dále růst.
Meziroční růst organicu CZ první pololetí 2017 x 2016
Meziroční růst organicu SK první pololetí 2017 x 2016