Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Digitální marketing
O nás

Rozhovor s absolventem třetího běhu DigiAka

Vyzpovídali jsme čerstvého absolventa Akademie digitálního marketingu. Proč se do akademie přihlásil, jaká měl očekávání a co pro něj bylo na celém studiu nejtěžší, si můžete přečíst v tomto krátkém rozhovoru s naším kolegou Radkem Mikulkou.

Petra Hejcmanová
13.9.2016

 

Radku, proč ses přihlásil do DigiAka?

Svou roli sehrálo více faktorů. Při studiu jsem se vzhlédl právě v digitálním marketingu, akorát že na škole jsem se o něm moc nedozvěděl. Četl jsem hodně článků, obcházel spoustu konferencí a prošel několika internetovými kurzy. Teorie jsem měl dost, ale pořád jsem postrádal praktické zkušenosti. Potřeboval jsem si vyzkoušet, jestli to, co jsem se naučil, dává smysl i v praxi. V tomto ohledu se mi DigiAka zdála jako ideální cesta.

Jak jsi byl spokojen s obsahem výuky?

Myslím si, že celý kurz je dobře postaven a strukturován tak, aby pokryl všechny zásadní oblasti online marketingu. Jednotlivé moduly pak kombinovaly teorii s praxí, takže jsem byl spokojený. Navíc garanti nám vždycky ochotně odpovídali na všechno, co nás zajímalo, takže do jisté míry jsme režii výukového dne měli ve svých rukou my, studenti.

Jak hodnotíš úroveň vyučujících garantů?

Byl jsem nadšený. Každý z modulů vyučovali experti, které považuji za autority v oboru digitálního marketingu. Lidi, ke kterým vzhlížím, a které jsem do té doby znal jenom z médií nebo z Twittteru, takže jsem hltal každé jejich slovo. Všichni do jednoho jsou profíci každým coulem a měl jsem radost, že s námi chodí i na obědy, takže jsme měli možnost je poznat daleko blíž.

Vyhovovalo ti zázemí a organizace v průběhu celé DigiAka?

Jo, jasně. Příjemné prostory, silná wi-fi, dobrá káva, usměvavé recepční. O všem jsme byli vždy předem informováni… myslím, že nemám co vytknout.

Co pro tebe bylo během studia nejtěžší?

Jednoznačně seminární práce. Ať už samotné psaní, tak její obhajoba. Chtěl jsem si dát na seminárce záležet, takže to stálo hodně času a energie, ale rozhodně toho nelituji. Nejprve bylo potřeba se důkladně seznámit se společností, pro niž jsem práci psal, a pak s jejím zadáním. Musel jsem zanalyzovat současný stav marketingových aktivit, do zajetého byznys modelu vhodně zakomponovat strategii digitální marketingové komunikace a nakonec klienta přesvědčit o tom, že můj návrh je ten nejlepší. Docela fuška.

Co považuješ za největší přednost DigiAka?

Pro mě osobně je to právě práce na reálném zadání pro skutečného klienta, na kterém se ukáže, jak doopravdy rozumíte nejen digitálnímu marketingu, ale vlastně celému byznysu. Navrhovat strategii firmě, která je více než 20 let celosvětovou špičkou ve svém oboru, byla opravdu velká výzva. Zároveň asi i neopakovatelná příležitost. Ke svému návrhu jsem získal zpětnou vazbu jak od klienta, tak od jednotlivých vyučujících, a to je pro mě k nezaplacení.

 

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál