Reklama, Polygraf je veletrh, který se řadí k evropské špičce výstavních akcí. Od prvního ročníku 1993 stále roste, zvyšuje se počet vystavovatelů (335 v roce 2006), celková plocha i procento zahraničních účastníků. Je jediným svého druhu v ČR, prezentovat zde budou zástupci širokého spektra oborů od výrobců reklamních potřeb přes dodavatele tiskáren, softwaru a hardwaru, až po odborníky na marketingové a reklamní služby.
Pro zájemce o dění na internetu bude atraktivní zejména doprovodný program (PDF, 227 kB). Ten nabídne i společnou přednášku našeho analytika Luboše Plotěného a Tomáše Symerského z reklamní agentury OMD Digital pojednávající o efektivitě internetových reklamních kampaní. Poslechnout si ji můžete v pátek 30. 3. od 12.30 v pravém křídle Průmyslového paláce. Kromě našeho vystoupení obsahuje doprovodný program i mnoho dalších přednášek a diskusí, například na téma současných trendů ve využití firemního webu, výzkumů trhu, specifik reklamy v České republice či internetového marketingu.
Veletrh je příležitostí k setkání s mnoha lidmi z reklamní branže, vedle renomovaných odborníků i zástupci konkurence a potenciálními klienty. Umožní vám získat přehled o firmách působících na tomto poli i nových trendech, službách a inovacích, která nabízejí. Vřele proto mohu doporučit najít si čas na jeho návštěvu, 200 Kč za běžnou vstupenku je určitě dobrá investice, za níž se vám dostane mnoha zajímavých informací, podnětů a nápadů.
S kolegy se budeme těšit na shledanou v pátek po poledni.
- Reklama, Polygraf – oficiální web veletrhu.
- Organizační pokyny (PDF, 194 kB) – informace o vstupném, otevírací době, kontaktech, a další.
- Doprovodný program (PDF, 227 kB) – harmonogram přednášek a diskusí.
- Kudy na Výstaviště – dopravní informace.