Ale teď na chvíli konec legrace. Jak to tak bývá, nejlépe je, když se pochválíme sami a právě to mám teď v úmyslu, protože se nám v tomto roce pár věcí docela povedlo:
- stali jsme se první českou Google Advertising Professionals Qualified Company,
- v rámci Czech SIGCHI jsme uspořádali několik setkání příznivců použitelnosti a přístupnosti a také již druhý ročník World Usability Day v ČR,
- spolupořádali jsme další úspěšný ročník WebTop100,
- spustili jsme novou verzi webu a s ní i tento blog,
- náš tým se rozrostl o několik nových členů,
- vydali jsme několik komerčních i nekomerčních studií a zpřístupnili jsme případovou studii uživatelského testování webu.
Doufám, že i příští rok se nám podaří mezi konzultováním vyšetřit nějaký ten čas na to, abychom se mohli o své znalosti podělit, ať již formou případových studíí či jakkoliv jinak.
Přes trochu obšírnější úvod se tedy konečně dostávám k hlavnímu sdělení. Za celý tým Dobrého webu vám přeji úspěšný, skvělý a nádherný příští rok (a kdybychom se již neviděli/neslyšeli/nečetli, tak i roky další).