Ne vždy je možné operovat s těmi “správnými” rozpočty. Jak i s omezenými prostředky více plánovat a méně improvizovat a docílit tak zajímavých obchodních či marketingových výsledků?
Prvního nového školení se ujal přímo náš obchodní a marketingový ředitel, Michal Mládek, který v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení a dlouhodobě se zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka.
Během 8hodinového kurzu, který si pro vás Michal připravil, vás naučí přemýšlet o své značce, službách či produktech z nadhledu online uživatele, prioritizovat a plánovat aktivity v digitálním prostředí. Poradí vám, jaké jsou pro vás relevantní komunikační plochy a jak je mezi sebou efektivně kombinovat, či jak v digitálu nastavovat marketingové a obchodní cíle.
Rok 2018 je přelomem v právní úpravě ochrany osobních údajů. Využíváte je při své práci a nevíte, co vás čeká? Naučte se, jak nově pracovat s e-maily, cookies nebo dělat správně on-line marketing.
Za druhou novinkou v nabídce stojí Zdeněk Kučera, vedoucí praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar. Zaměřuje se zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu.
Na svém novém školení vám neprávnickým jazykem osvětlí, co mění nová právní úprava oproti té stávající a jakých dokumentů a procesů ve společnosti se nová právní úprava týká. Dozvíte se, zdali budete muset vytvářet novou pozici pověřence osobních údajů, kdo je za co zodpovědný a co vám hrozí v případě porušení předpisů. Budete si jisti, jak nastavit procesy, abyste si zjednodušili práci a jak dělat internetovou reklamu po novu.
Jak vytvořit nový produkt, který uspěje v digitálu, případně, jak připravit stávající produkty na digitál, je celkem věda. Společně se podíváme na pár metod, jak si úspěch trochu pojistit.
Toto školení bude probíhat pod taktovkou Jiřího Suchého, který v Dobrém webu působí na pozici ředitele digitálních strategií. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.
Na svém školení vás naučí používat design thinking a inovační metody, modelovat customer journey či definovat persony a identifikovat potřeby či obavy zákazníků. Budete schopni vytvořit hodnotovou propozici digitálního produktu a odhadnout, zda budoucí produkt bude úspěšný.
Internet je veřejný prostor, den co den jsme vystaveni množství rizik. Nikdy sice není možné dosáhnout absolutní bezpečnosti a ochrany soukromí, ale je hodně věcí, které je možné zlepšit.
Čtvrtého školení se zhostil Daniel Dočekal, publicista, konzultant a odborník na sociální sítě se zájmem o cokoli, co se děje kolem internetu.
Rozebere s vámi, jaká rizika na internetu hrozí a jakým způsobem se chovat na internetu bezpečněji a zodpovědněji. Představí vám konkrétní rizika, praktické příklady i ukázky nebezpečného chování. Poradí vám, na co dávat pozor, pokud máte děti od předškolního až po školní věk, i na co dbát, abyste neohrozili zaměstnavatele a tím i sebe sama.