Školení pro e-shopy
Na naše školení často zavítají majitelé či provozovatelé e-shopů. Bylo nám líto, že na školení nemůžeme, s ohledem na ostatní účastníky, věnovat větší prostor specialitám a postupům, které se hodí výhradně pro internetové obchody. Rozhodli jsme se tedy připravit školení zaměřené jen a jen na e-shopy.
Školení si klade za cíl účastníky naučit, jak co nejefektivněji využít potenciál internetového obchodu. Na školení se účastníci seznámí s faktory, které jsou přímo zodpovědné za obchodní výsledky e-shopu. Naučí se, jak na e-shop přivést co nejvíce uživatelů za přijatelné náklady a jak je co nejlépe dovést k objednávce.
Co nebude na školení chybět?
- Jak zviditelnit své produkty v klasických i zbožových vyhledavačích
- Jak zvýšit objem prodejů bez investic do reklamy
- Jak pomocí statistik návštěvnosti odhalit slabá místa e-shopu
- Jak správně vyhodnotit návratnost investic a odlišit efektivní reklamu od reklamy, kterou jen vyhazujete peníze
Podívejte se na kompletní informace o školení internetového marketingu pro e-shopy. Připraven je i kompletní cenově velmi výhodný balíček školení pro e-shopy.
SEO – workshop nebo školení?
Vzdělávání v oblasti problematiky optimalizace pro vyhledávače jsme se rozhodli rozdělit do dvou částí, které zohledňují míru, jak aktivně se chce účastník věnovat optimalizaci svého či firemního webu.
Školení SEO je vhodnější pro ty, kteří zatím nemají mnoho zkušeností a znají jen kusé informace o SEO, které jim pomůžeme ucelit. Cílem školení je předat informace o SEO, tak aby účastníci byli schopni vlastní argumentace, specifikace požadavků i vyhodnocování.
Workshop SEO je vhodný pro ty, kteří se internetovému marketingu již zabývají delší dobu a mají zájem se SEO aktivně věnovat. Začátek workshopu je věnován ujasnění si všech principů v SEO. Druhá část workshopu je zaměřena na konkrétní příklady: firemní prezentace, e-shop a blog. Pracujeme ve třech skupinách. Každá skupina vypracuje postupně své analýzy a následně návrhy ke změnám onpage i offpage faktorů, které povedou k úspěchu. Závěry jednotlivých skupin se pak společně diskutují.
Rozdíly školení a workshopu přehledně shrnuje následující tabulka:
Školení SEO | Workshop SEO |
---|---|
Zjistíte co SEO je | Analýza onpage faktorů |
Co jak funguje | Jak si vytvářet názor pro změny |
Co je důležité | Jak vyhodnocovat data z Google Analytics |
SEO v linkbuildingu a copywritingu | Analýza offpage faktorů |
Analýza konkurence | Příklad webu – firemní prezentace |
Nástroje pro vyhodnocování výsledků | Příklad webu – e-shop |
Vyhodnocování výsledků | Příklad webu – blog |
Starosti a radosti uživatelského testování
Již 2x na World Usability Day a letos i na WebExpo Adam Fendrych připravil praktický workshop uživatelského testování webu. Zájem vždy výrazně převyšoval velmi omezenou kapacitu, proto jsme workshop zařadili i mezi naše pravidelná školení.
Adam vás nebude trápit teorií, ale naučí vás:
- uživatelské testování připravit,
- specifikovat profily testerů a najít je,
- připravit techniku a prostory,
- napsat scénář testování,
- moderovat testování,
- vyhodnotit a zpracovat výsledky.
K tomu všemu přidá informace o rozdílech testování funkčního webu, návrhu v podobě wireframů a testování s využitím oční kamery. Ukáže vám i naše testovací prostory a představí SW, který při testování využíváme.
Detaily se dozvíte na stránce workshopu uživatelského testování webu.
Získejte přehled od těch, kteří mají přehled
Ne úplnou novinkou, protože jednou již školení úspěšně proběhlo, je školení internet a reklama v souvislostech. Zde za zmínku kromě samotného obsahu stojí především netradiční obsazení pozice lektora. Ta je obsazena hned čtyřmi lidmi.
Takže pokud chcete získat celkový přehled o:
- významu internetu v rámci mediálního mixu,
- českém intrenetovém prostředí a jeho fungování,
- internetovém mediálním trhu a nástrojích pro vyhodnocování,
- modelech nákupu mediálního prostoru a jejich vazbě na různé formy reklamy,
- či možnostech využití SEO, PPC, affiliate a e-mailingu,
Marek Antoš, Honza Simkanič, Martin Kučera a moje maličkost se o to s vámi rádi podělí. I školení internet a reklama v souvislostech má vlastní stránku s mnohem více detaily.
Co takhle dát si ... volňásky?
Aktualizace: původně jsme chtěli rozdávat volňásky prostřednictvím Facebook stránky Dobrého webu. Byli jsme však upozorněni, že podobným jednáním porušujeme pravidla Facebooku. Což rozhodně nechceme. Za upozornění děkujeme Marku Prokopovi, který jako poděkování získává libovolné školení Dobrého webu zdarma.
Chceme však nadále zachovat šanci vyhrát, proto všichni, kteří se zúčastnili na Facebooku, jdou do slosování zařazeni automaticky. Další se mohou zúčastnit, když do komentářů k tomuto blogspotu napíšou svoje jméno a nějaký vtip nebo citát – alespoň se díky naší chybě snad pobavíme nebo zmoudříme.
8. prosince náhodně vylosujeme tři šťastné výherce, kteří se budou moci zdarma zúčastnit školení Dobrého webu dle vlastního výběru.
Aktualizace: Vylosovali jsme výherce. Školení zdarma dle vlastního výběru získávají: Adam Bešina, Michal Pelech, Martin Chmelař. Gratulujeme! O výhru se přihlásíte tak, že se stačí klasicky zaregistrovat na vybrané školení a do poznámky napsat, že jste vyhráli účast zdarma. Všem ostatním děkujeme, že přispěli svými vtipy či citáty. Některé stojí opravdu za přečtení!