Dobrý lead je alfou a omegou všech, kteří na internetu prodávají své služby či produkty. Naučte se, co všechno je dobré mít na paměti při snaze takové leady získat, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.
Michal Mládek je obchodním a marketingovým ředitelem v Dobrém webu. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti klientů a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. Má více než desetileté zkušenosti na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.
O své zkušenosti se s vámi podělí v novém školení, během něhož vás naučí, co to je a jak funguje nákupní trychtýř, jaké online kanály využívat pro získávání kvalitních leadů a jak tyto kanály následně vyhodnocovat a optimalizovat. Dozvíte se, jakým způsobem přistupovat k leadům v různých stádiích zájmu i jaké nástroje k tomu použít.
Využijte sílu nejrychleji rostoucího komunikačního kanálu. Video vám pomůže získat nové zákazníky, ovlivnit zaměstnance, přesvědčit partnery a zvýšit prodeje.
Lektorem druhého nového školení je Michal Andera, zakladatel video contentové agentury Neocont. Ve svém dalším projektu Vysvetli.cz mění statické informace na pohyblivé příběhy. Mimo to vyučuje na katedře podnikání Vysoké školy ekonomické v Praze a v rámci doktorského studia se věnuje výzkumu psychologie podnikání. Ve volném čase pak natáčí rozhovory pro Byznyspark.cz
Ve svém školení vám během jednoho dne představí hlavní faktory úspěšného videa na internetu. Michal vás provede od teoretických východisek, jaké existují žánry či formáty videa, přes doporučení pro obsah videí až k technickým tipům z praxe, jakým způsobem videa natáčet nebo jak připravit zadání pro dodavatele.
Výzkumy ukazují, že firmy, které používají specializované landing page, zvýšily počet konverzí až o 300 %. I vy můžete mít pro každou kampaň odpovídající landing page s rozumnými časovými i technickými investicemi a zaznamenat nárůst počtu leadů.
Zdeněk Hejnák v Dobrém webu zajišťuje webovou analytiku. Jeho hlavním úkolem je předávat klientům data v takové podobě, aby vždy věděli, jak je správně použít ke zvýšení efektivity a úspěšnosti svého byznysu.
Vedle toho je Zdeněk jedním z našich nejvytíženějších lektorů a nyní přidává další zajímavé školení, na kterém se naučíte vytvářet landing page i bez potřeby IT a kodéra a detailně projdete 12 kroků, které postaví na nohy i vaše současné vstupní stránky. Navrch získáte sadu tří vlastních přehledů do Google Analytics pro vyhodnocování nejen kampaňových vstupních stránek vašeho webu a ze školení budete odcházet s novou landing page.
Vybudujte silnou firemní značku a odlište se od těch konkurenčních. Nastartujte strategické směřování, které vám přinese dlouhodobou stabilní pozici na trhu a zákazníky, kteří budou vaši značku milovat.
Čtvrté nové školení povede sehraný tandem Honza Páv a Matez Jindra. Zatímco Honza pracoval přes 8 let v mediálních agenturách jako strategický plánovač pro velké značky, Matez sbíral zkušenosti na svých vlastních e-commerce projektech. Společně pak založili konzultantskou agenturu Lovebrand.
Jejich kurz vás provede celým procesem budování a řízení značky - představí vám způsob, jakým si dokážete značku sami nastavit a následně ji uvést v život. Poradí vám, jak značku efektivně komunikovat směrem do firmy i ven, a co si z definice značky přenést do obsahové strategie či brandových kampaní.