Co jsem si z rebrandingu značky, kterou na trhu digitálního marketingu znali snad všichni, odnesl pro příští rebranding? To jsem sepsal do článku pro Forbes.
Je 12. února 2016, jsem plný nadšení a odhodlání – právě jsme se na úrovni managementu firmy rozhodli, že společnost rebrandujeme. V tu chvíli nikdo z nás netušil, jak náročných osmnáct měsíců je před námi. Osmnáct měsíců, během kterých zažiju celé spektrum emocí – od nadšení přes pochyby a frustraci až po strach, že to celé poděláme.
Co jsem si z rebrandingu značky, kterou na trhu digitálního marketingu znali snad všichni, odnesl pro příští rebranding? To jsem sepsal do článku pro Forbes.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál