SEO práce v rámci ČR a SR započaly důkladnou analýzou celého webu po právě proběhlém redesignu a plynule pokračovaly vyhledáváním příležitostí pro získávání kvalitních zpětných odkazů a jejich následným nakupováním.
Analytická činnost ruku v ruce s kvalitním linkbuildingem vedla v prvním roce spolupráce k meziročnímu nárůstu organické návštěvnosti webu Manutanu o 31 % z Google.cz, respektive 27 % z Google.sk. Zároveň se nám v tom samém období podařilo společně zvýšit tržby o 27 % v České republice a 41 % na Slovensku.
Od roku 2010 spravujeme výkonnostní kampaně pro Manutan CZ i SK. Velkou výzvou pro nás je segment B2B, v prvních letech jsme věnovali maximální úsilí k odfiltrování B2C návštěvnosti, která je u klienta chápána jako nerelevantní.
Od roku 2016 kontinuálně rozvíjíme k výkonnostní kampaně v Maďarsku, klíčem k úspěchu je zde zapojení rodilého mluvčího, který nám kromě jazykové podpory předává i cenné zkušenosti o chování uživatelů v této zemi.
Výkonnostně nám to šlape už dlouho na výbornou a například období říjen 2016-září 2017 jsme účetní rok zakončili s konverzním poměrem 1,49% a počtem 6097 transakcí. Což je při uvážení původních stanovených cílů v podobě konverzního poměru 0,49% a počtu transakcí 2647, 2-3 násobek!