Pro koho je školení určeno?
Školení Sklik je svým obsahem a rozsahem koncipováno zejména pro začínající inzerenty, kteří chtějí PPC reklamu na Seznamu vyzkoušet. Školení mohu doporučit ale i tehdy, pokud:
- Inzerujete pouze ve Skliku bez jakýchkoliv předchozích zkušeností. V takovém případě vám školení pomůže vyvarovat se častých chyb, kterých byste se jako začátečníci pravděpodobně dopustili a které by zbytečně vedly k vyhazování peněz.
- Máte již zkušenosti například se systémem Google AdWords a chtěli byste vyzkoušet také Sklik. Ačkoliv je rozhraní Skliku v mnohém shodné s AdWords, v samotném fungování a možnostech kampaní je řada odlišností, které nejsou na první pohled patrné.
- Chcete rozšířit své znalosti a schopnosti v oblasti optimalizace PPC kampaní ve Skliku.
Co se na školení naučíte?
- Jak PPC reklama Sklik funguje a podle jakých faktorů se řadí inzeráty.
- Analyzovat a vybrat klíčová slova pro reklamní kampaň. Dozvíte se, kde klíčová slova vzít a jak posoudit, zda jsou pro vaši kampaň vhodná.
- Vytvořit a nastavit reklamní kampaň. Velká pozornost bude věnována rozčlenění klíčových slov do sestav - vhodná struktura kampaně je totiž jedním ze základních předpokladů úspěchu.
- Vyhodnotit přínosy kampaně. Pomocí široce dostupných nástrojů budete schopni vyhodnotit, zda se vám investice do vaší PPC kampaně opravdu vyplácí.
Kromě toho se budeme věnovat obsahové síti Skliku, kopírování PPC kampaní mezi PPC systémy, případně i konkrétním reklamním kampaním jednotlivých účastníků.
Kdy, kde a za kolik?
První termín školení máte možnost navštívit již 11. prosince 2008 od 9.00 do 13.00 hodin ve školícím středisku EDU 2000. Cena školení je 1 500 Kč bez DPH.
Více informací si můžete přečíst na stránce školení.
Těšíme se na setkání!