Vyučují ředitelé, specialisté či account manažeři z předních agentur
Každý modul má svého odborného garanta, který připravuje koncept výuky a zapojuje do přednášek další významné osobnosti jako své hosty. Mezi garanty se objevují zvučná jména ředitelů, zkušených specialistů či account manažerů z předních agentur na našem trhu - například Petr Laštovka (Comtech), Michal Popelář (Actum), Luboš Plotěný (Dobrý web), Vladimír Rejlek (Wunderman) a další.
Novým garantem modulu Online uživatel a média je Jan Suda
Honza pracuje na digitálních komunikačních strategiích již 16 let. Po mnoha letech tvorby mediálních strategií a kampaní se v poslední době věnoval inkubaci těch nejzásadnějších a nových směrů digitální komunikace. Pracoval například ve společnosti ARBOmedia, Universal McCann a GroupM.
Garanti doporučují absolventům další karierní směřování
Absolventi obdrží nejen certifikát, ale i doporučení, jakým směrem se v kariéře ubírat. Navíc v průběhu kurzu získají kontakty na významné osobnosti digitálního marketingu a zviditelní se v očích top digitálních agentur. Kromě odobrných znalostí se také dozví, jaké mají analytické schopnosti, prezentační a prodejní dovednosti, jak jsou na tom s byznysovou orientací, strategickým uvažováním nebo plněním zadaných úkolů.
Chystaný pátý běh Akademie digitálního marketingu začne 1. 3. 2017. Výuka bude probíhat vždy ve středu a bude ukončena obhajobami seminárních prací 29. června 2017.
Více informací o Digitální akademii na webu: www.digiaka.cz