Pozor, následující text se může zdát lehce vychloubačný, ale někdo to udělat musel :-)
Dnes už nelétají pečení holubi do huby. Tak dlouho se chodí se džbánem ke klientovi, až se ucho utrhne. Rozpočty se alokují a sekají, ekonomická bouře zuří za okny a její konec v nedohlednu. Aby firmy uspěly v konkurenčním boji, musejí být více proaktivní, inovativní, sexy, efektivní, mít větší know-how i tah na branku. Zapomněl jsem na něco?
Štěstí přeje téměř výhradně připraveným. A tak jsme se připravovali. Domácí úkoly jsme dělali. Byli jsme hodní a nezlobili.
Jestli nakonec dostaneme uhlí nebo síťku pomerančů, se dozvíme letos. Cože jsme to loni dělali?
Rozmnožovali se – začátkem roku 2011 nás bylo 14, nyní 32.
Netradiční uživatelské testování „s babičkami“ vzbudilo u našich čtenářů velký ohlas.
Zařadili jsme do portfolia komunikaci na sociálních sítích.
V dubnu jsme zveřejnili výsledky Průzkumu znalostí a chování uživatelů internetu v ČR.
Koncem června jsme vyhráli výběrové řízení na UX agenturu pro T-Mobile.
V červenci jsme okovali naší kobylu a konečně můžeme říci, že i my máme dobrý web.
Většina poptávajících má nedostatečně nastavené statistiky webu. Spustili jsme se www.jakmeritweb.cz, který všem a zadarmo pomůže.
Ve spolupráci s Acomware a Heureka.cz jsme vdechli život rádci začínajících e-shopů www.999.cz.
V srpnu jsme vypsali 4 nová školení – E-mail marketing prakticky, Výkonnostní marketing, Novinky v AdWords a Skliku, Novinky v Google Analytics.
Dokončili jsme stavbu profesonální testovací laboratoře vybavené nejmodernější technikou.
Vydali jsme Studii českých e-shopů shrnující stále se opakující chyby elektronických obchodů s tipy na jejich odstranění.
Náš klient Tisknulevně.cz obhájil vítězství v soutěži ShopRoku v kategorii Elektro – specializované.
Koupili jsme značku ExperienceU.
Toť jsou vybrané věci, které jsme loni vedle práce pro naše klienty zvládli spáchat. Jestli se nám to povedlo nebo ne, nám můžete ukázat v komentářích. Podělte se s námi o to, co vám z výše uvedeného pomohlo, co bylo k ničemu nebo co jiného byste chtěli.
Dobrý web přeje zdravý a úspěšný rok 2012 vaší rodině i firmě!