Největší světový poskytovatel neviditelných rovnátek. Působí v České republice v Praze a Brně a má za sebou již více než 10 000 srovnaných úsměvů.
Růst, růst, růst. Tak znělo jednoznačné zadání majitelů firmy, kteří byli připraveni nám dát volnou ruku, pokud naplníme tento jejich cíl. Tomu odpovídal i model odměňování, který byl striktně a ze 100 % navázaný na byznysový výkon digitálních aktivit.
Úspěch spolupráce se Světem rovnátek byl postaven na realizaci několika pilířů. V první řadě jde o stanovení dlouhodobé digitální strategie, která sází na striktně výkonnostní digitální marketing, podporu brandu prostřednictví brand awareness kampaní a kontinuální UX a konverzní optimalizaci webu.
Růst počtu leadů
Budování brand awareness
Úspěch spolupráce se Světem rovnátek byl postaven na realizaci několika pilířů. V první řadě jde o stanovení dlouhodobé digitální strategie, která sází na striktně výkonnostní digitální marketing, podporu brandu prostřednictví brand awareness kampaní a kontinuální UX a konverzní optimalizaci webu.
Digitální strategie pro Svět rovnátek staví na unikátní propozici značky v oblasti neviditelných rovnátek v kombinaci se znalostí chování a uvažování cílové supiny na základě pravidelných marketingových výzkumů. Je přizpůsobena tomu, že léčba neviditelnými rovnátky je cenově výše postavený produkt, k jehož pořízení vede specifická zákaznická cesta včetně toho, že se výrazně liší zájem o produkt v různých regionech ČR. Strategie se v průběhu spolupráce postupně vyvíjí s ohledem na znalost produktu ze strany zákazníků a postupně se posouvá z osvětové komunikace na hodnotovou a silně prodejní. Komplikací samozřejmě byla pandemie covidu, v rámci které jsme i přes velmi komplikované podmínky dokázali vyrůst díky menší úpravě procesu konvertování zákazníka a adekvátně zvolené reklamní komunikaci.
Ultimátním cílem v rámci kanálů výkonnostního marketingu je získání kvalifikovaného leadu – tedy získání zájemců o neviditelná rovnátka. Tomu odpovídá i mix aktivit, na které se primárně soustředíme. Realizujeme:
Kromě striktně výkonnostních kanálů budujeme povědomí o značce a relevantních tématech prostřednictvím mixu kampaní a aktivit na podporu brandu. Jde především o:
Během spolupráce byl realizován komplexní redesign webu včetně revitalizace identity značky. Součástí kontinuálního rozvoje webu je práce s personalizovanými nabídkami pro různé segmenty zákazníků, A/B testování a další aktivity zaměřené na konverzní optimalizaci webu. Právě tyto aktivity nám umožňují dále zvyšovat návratnost investic do reklamní komunikace a růst, aniž se růst negativně projeví na rostoucí ceně za konverzi.
Takové jednání a takové výsledky jsem nezažil s žádnou jinou firmou před Sherpas.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál