V roce 1997 malá skupina outdoorových nadšenců založila první obchod s vybavením, které sami používali při svých cestách za dobrodružstvím. Jejich cílem bylo přinášet inspiraci a umožnit i ostatním radovat se naplno z toho, co mají sami nejraději – pohyb v přírodě, dobrodružství a posouvání vlastních možností. Tato vize je i dnes nedílnou součástí firmy, která již 25 let propojuje své zákazníky s přírodou a pomáhá jim dostat se na vrchol.
Spolupráci s Outdoor Concept jsme zahájili v době, kdy značka byla velmi dobře etablovaná v segmentu turistického vybavení na českém trhu. Hlavní ambicí firmy byl růst jak prostřednictvím rozšiřování produktového portfolia, kvalitnějším marketingem i zahraniční expanzí.
Pro skupinu Outdoor Concept, největšího prodejce outdoorového vybavení v České republice, jsme klíčovým partnerem pro dosahování byznysových cílů v rámci (nejen) digitálního prostředí. Na společnou cestu jsme se vydali v roce 2017 a od té doby jsme se stali plnohodnotným externím marketingovým týmem plně provázaným s interními strukturami skupiny.
Kontinuální růst obratu a tržeb
Postupná expanze do zahraničí
Udržitelné PNO
Pro skupinu Outdoor Concept, největšího prodejce outdoorového vybavení v České republice, jsme klíčovým partnerem pro dosahování byznysových cílů v rámci (nejen) digitálního prostředí.
Na společnou cestu jsme se vydali v roce 2017 a od té doby jsme se stali plnohodnotným externím marketingovým týmem plně provázaným s interními strukturami skupiny.
V rámci spolupráce obhospodařujeme rozpočty v hodnotách desítek milionů korun a tomu odpovídá koordinace velkého množství projektů v rámci jednoho dedikovaného týmu. E-shop a prodejny Rock Pointu a značky jako Hannah, Rafiki nebo Keen vyžadují detailní strategické plánování, optimalizaci aktivit na denní bázi a intenzivní pravidelnou komunikaci. To posléze ústí v neustále rostoucí obchodní výsledky jednotlivých značek v digitálním prostředí a zároveň posilování povědomí jak o Rock Pointu samotném, tak o jednotlivých značkách z jeho portfolia.
Dlouholetá úspěšná spolupráce nás dovedla do fáze, kdy v posledních několika měsících společně rozjíždíme expanzi obchodních aktivit skupiny Outdoor Concept do blízkého zahraničí.
Sherpas jsou jednou z mála agentur, které jsem doteď potkal, se kterou se posouváme společně a je to o vzájemném rozvoji.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál