Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817

Dlouhodobá spolupráce s Outdoor Concept

Násobně vyšší tržby digitálních projektů Outdoor Concept

Přehrát

Trojnásobně od 2018

Kontinuální růst obratu za dobu spolupráce

5 značek ve třech zemích

Koordinace komunikace všech značek zákazníka

7 let spolupráce

Úzké propojení týmů

O projektu

Klient

Outdoor Concept

Realizace

2017–současnost

Poskytnuté služby

Výkonnostní marketing, PPC, RTB, SEO, e-mailing

O klientovi

V roce 1997 malá skupina outdoorových nadšenců založila první obchod s vybavením, které sami používali při svých cestách za dobrodružstvím. Jejich cílem bylo přinášet inspiraci a umožnit i ostatním radovat se naplno z toho, co mají sami nejraději – pohyb v přírodě, dobrodružství a posouvání vlastních možností. Tato vize je i dnes nedílnou součástí firmy, která již 25 let propojuje své zákazníky s přírodou a pomáhá jim dostat se na vrchol.

Výzva

Spolupráci s Outdoor Concept jsme zahájili v době, kdy značka byla velmi dobře etablovaná v segmentu turistického vybavení na českém trhu. Hlavní ambicí firmy byl růst jak prostřednictvím rozšiřování produktového portfolia, kvalitnějším marketingem i zahraniční expanzí.

Řešení

Pro skupinu Outdoor Concept, největšího prodejce outdoorového vybavení v České republice, jsme klíčovým partnerem pro dosahování byznysových cílů v rámci (nejen) digitálního prostředí. Na společnou cestu jsme se vydali v roce 2017 a od té doby jsme se stali plnohodnotným externím marketingovým týmem plně provázaným s interními strukturami skupiny.

Cíle projektu

01

Kontinuální růst obratu a tržeb

02

Postupná expanze do zahraničí

03

Udržitelné PNO

Jak jsme k tomu přistoupili

Pro skupinu Outdoor Concept, největšího prodejce outdoorového vybavení v České republice, jsme klíčovým partnerem pro dosahování byznysových cílů v rámci (nejen) digitálního prostředí.

Na společnou cestu jsme se vydali v roce 2017 a od té doby jsme se stali plnohodnotným externím marketingovým týmem plně provázaným s interními strukturami skupiny.

V rámci spolupráce obhospodařujeme rozpočty v hodnotách desítek milionů korun a tomu odpovídá koordinace velkého množství projektů v rámci jednoho dedikovaného týmu. E-shop a prodejny Rock Pointu a značky jako Hannah, Rafiki nebo Keen vyžadují detailní strategické plánování, optimalizaci aktivit na denní bázi a intenzivní pravidelnou komunikaci. To posléze ústí v neustále rostoucí obchodní výsledky jednotlivých značek v digitálním prostředí a zároveň posilování povědomí jak o Rock Pointu samotném, tak o jednotlivých značkách z jeho portfolia.

Dlouholetá úspěšná spolupráce nás dovedla do fáze, kdy v posledních několika měsících společně rozjíždíme expanzi obchodních aktivit skupiny Outdoor Concept do blízkého zahraničí.

Vizuální výstupy

No items found.

Výsledky

Trojnásobně od 2018

Kontinuální růst obratu za dobu spolupráce

5 značek ve třech zemích

Koordinace komunikace všech značek zákazníka

7 let spolupráce

Úzké propojení týmů

Sherpas jsou jednou z mála agentur, které jsem doteď potkal, se kterou se posouváme společně a je to o vzájemném rozvoji.

Tomáš Šebesta
Marketing director

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál