Opakování jest matkou moudrosti, proto jsme v posledním Talku probrali téma týkající se možností reklamního cílení se stále omezenější podporou datových podkladů. Máme za sebou více než rok zkušeností s cookie lištou – jaké jsou naše zkušenosti? Jak moc to ovlivnilo reklamní kampaně e-commerce subjektů? Jak moc se změnila typologie cílení?
Co znamená nástup GA4 - mění se něco k lepšímu?
2024 ve znamení rušení third party cookies v Chromu - co to znamená z hlediska vztahu inzerentů a poskytovatelů reklamních ploch
Google a FB vs ostatní publisheři, privacy sandbox
Jakou roli v tom všem má umělá inteligence
Jak můžu co nejlépe pracovat s daty mých uživatelů
Jak se bude měnit rozložení sil mezi jednotlivými marketingovými přístupy?
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál