Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Epizoda
12

Reklamní cílení bez dat

Opakování jest matkou moudrosti, proto jsme v posledním Talku probrali téma týkající se možností reklamního cílení se stále omezenější podporou datových podkladů. Máme za sebou více než rok zkušeností s cookie lištou – jaké jsou naše zkušenosti? Jak moc to ovlivnilo reklamní kampaně e-commerce subjektů? Jak moc se změnila typologie cílení?

Tento díl si můžete poslechnout i na těchto platformách

Na co se můžete těšit v této epizodě?

Co znamená nástup GA4 - mění se něco k lepšímu?

2024 ve znamení rušení third party cookies v Chromu - co to znamená z hlediska vztahu inzerentů a poskytovatelů reklamních ploch

Google a FB vs ostatní publisheři, privacy sandbox

Jakou roli v tom všem má umělá inteligence

Jak můžu co nejlépe pracovat s daty mých uživatelů

Jak se bude měnit rozložení sil mezi jednotlivými marketingovými přístupy?

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal