Jak co nejefektivněji zadávat výrobu kreativních kampaní? To je často téma, které umí být značně komunikačně náročné a to ať už interně, nebo externě. V dnešním dílu si tedy nasdílíme pár tipů, jak k tomu přistoupit, aby bylo na agenturní i klientské straně co nejméně bolesti a co nejvíce radosti z naplnění očekávání.
- Jak se tohle vlastně za vás má dělat a co při tom dodržovat?
- Jakou roli hraje velikost firmy
- Co si musí připravit klient, co agentura. Kdo všechno by u toho měl být
- Jak správně napsat brief
- Na čem to musí stát, aby mohl vzniknout kvalitní výstup
- Jak se vyhnout nespokojenosti, plýtvání na obou stranách a zvýšit pravděpodobnost dobrých výsledků
- S čím mi může pomoci výzkum
- Co měřit a neměřit
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál