Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Epizoda
27

Efektivní zadání kreativy pro brandovou kampaň

Jak co nejefektivněji zadávat výrobu kreativních kampaní? To je často téma, které umí být značně komunikačně náročné a to ať už interně, nebo externě. V dnešním dílu si tedy nasdílíme pár tipů, jak k tomu přistoupit, aby bylo na agenturní i klientské straně co nejméně bolesti a co nejvíce radosti z naplnění očekávání.

Tento díl si můžete poslechnout i na těchto platformách

Na co se můžete těšit v této epizodě?

- Jak se tohle vlastně za vás má dělat a co při tom dodržovat?

- Jakou roli hraje velikost firmy

- Co si musí připravit klient, co agentura. Kdo všechno by u toho měl být

- Jak správně napsat brief

- Na čem to musí stát, aby mohl vzniknout kvalitní výstup

- Jak se vyhnout nespokojenosti, plýtvání na obou stranách a zvýšit pravděpodobnost dobrých výsledků

- S čím mi může pomoci výzkum

- Co měřit a neměřit

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal