Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Akce
Utility

Rozhovor s vítězem 13. ročníku soutěže WebTop100

Opět po roce se blíží termín přihlašování do soutěže WebTop100. Rozhodli jsme se proto vyzpovídat Daniela Peškeho ze společnosti PRE - vítěze loňského ročníku. Přečtěte si, co mu nejen soutěž , ale i odborné konference a klubové večery WebTop100 přináší.

Petr Pluháček
Daniel Peške přebírá ocenění Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2014 pro PRE.


Daniel Peške přebírá ocenění Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2014 pro PRE.

V úvodu našeho rozhovoru se vraťme trochu do minulosti. Vzpomenete si ještě, kdy jste se poprvé setkal s WebTop100?

Domnívám se, že to bylo v roce 2006, kdy jsme poprvé přihlásili náš web do soutěže WebTop100. A pro PRE to byla velmi zdařilá premiéra. Zvítězili jsme jak v oborovém, tak hlavním žebříčku.

To už je vážně dlouhá doba. Proč jste se tenkrát do soutěže přihlásili?

Nasazovali jsme právě novou webovou prezentaci www.pre.cz , takže jsme chtěli získat hlavně srovnání s konkurencí v našem oboru. Zároveň jsme ale potřebovali argumenty a obhajobu pro vlastní práci uvnitř PRE. Což se i díky získanému ocenění povedlo.

Po osmi letech se tedy historie opakuje a PRE opět ovládlo žebříčky WebTop100. Změnily se nějak důvody pro přihlášení do soutěže?

Nezměnily. Důvody jsou stejné jako každý rok. Jsme rádi, že weby Skupiny PRE ohodnotí odborníci z daného oboru. Svým kritickým pohledem vidí věci v jiných souvislostech než my v PRE, kteří se webu věnujeme víceméně každý den. Chybí nám tak nezbytný nadhled a pohled zvenčí.

Mluvíte hodně o hodnocení porotců soutěže. Jak vám jejich zpětná vazba pomáhá?

Mezi námi i porotci došlo ke shodě v tom, že PRE již potřebovala nový web jako sůl! Teď ale vážně. Obecně příliš neřešíme bodové ocenění, i když i toto srovnání s konkurencí samozřejmě leccos napoví. Zajímá nás hlavně kvalitativní slovní hodnocení z jednotlivých kategorií. Ne vždy sice s porotci zcela souhlasíme, ale i tak nás jejich názor nutí k zamyšlení.

WebTop100 ale není jen soutěž. Jejímu vyhlášení předchází celodenní odborná konference. Jak se vám líbí?

Samotná konference i její zázemí je připravovaná na vysoce profesionální úrovni. Co se obsahu týče, platí zde obecný problém konferencí - když narazíte na zajímavé téma, čas vyměřený pro danou prezentaci je žalostně krátký.

Tomu rozumím. I sebelepší téma má na konferenci omezený čas. Vyhovují vám tedy více klubové večery WebTop100, které se věnují vždy jen jednomu tématu?

Určitě, v porovnání s konferencí navíc vládne na klubových večerech WebTop100 komornější a uvolněnější atmosféra – přednášející i diváci mají k sobě tak nějak blíž. Díky tomu je prostor a možnost probrat témata více do hloubky. Atmosféru zpříjemňují i zajímavé lokace, kde se setkání Klubu WebTop100 konají.

Co byste závěrem našeho rozhovoru poradil firmám, které řeší v digitálním marketingu stejné problémy jako vy?

Při přípravě nového webu myslete hlavně na svého zákazníka. On je ten, kdo vám řekne, zda máte web dobrý nebo ne. A přihlaste se do WebTop100, ať získáte i odbornou zpětnou vazbu a srovnání s konkurencí.

Díky moc a přeji mnoho spokojených zákazníků i úspěchů v dalších ročnících soutěže WebTop100.

Kdo je Daniel Peške?

V Pražské energetice pracuje v oddělení Public relations. Na firemních webech je zodpovědný hlavně za korporátní stránky a grafiku.

Daniel Peške, PR zástupce společnosti PRE.


Daniel Peške, PR zástupce společnosti PRE.

Pro více informací o samotné soutěži navštivte oficiální internetové stránky www.webtop100.cz.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal