Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
PPC

AdWords čekají další vylepšení

Na oficiálním blogu Google AdWords dnes vyšel článek, který představuje nová vylepšení. V nejbližší době nastanou totiž v AdWords velké změny, zejména co se týká skóre kvality. Co se změní?

Přemysl Žák

Na oficiálním blogu Google AdWords dnes vyšel článek, který představuje nová vylepšení. V nejbližší době nastanou totiž v AdWords velké změny, zejména co se týká skóre kvality. Co se změní?

  • Výpočet skore kvality by měl být přesnější – kvalita reklamy se bude vyhodnocovat po každém vyhledávacím dotazu. Google si od vylepšení slibuje – jak jinak – vyšší relevanci zobrazovaných reklam vůči vyhledávanému dotazu.
  • Skóre kvality bude inzerentovi také zobrazeno přesněji. Dosud bylo prezentováno pouze ve 3 stupních: slabé, OK a skvělé, leccos napověděla i minimální nabídka (min bid). Nyní by měla být zavedena stupnice od 1 do 10, přičemž 10 znamená nejvyšší kvalitu.
  • Zmizí minimální nabídka (minimum bid) jak ji známe dosud. Nová metrika pro kvalitu slova bude minimální nabídka pro umístění na 1. stránce výsledků (first page bid). U kličových slov zmizí i status neaktivní pro vyhledávání, to znamená, že i méně kvalitní slova mohou v budoucnu teoreticky spustit reklamu.

Osobně jsem na přínos změn velmi zvědavý, na praktické zhodnocení a postřehy si ale budeme muset ještě chvíli počkat.

Více se o vylepšeních dočtete na zmíněném blogu AdWords a v novém FAQ.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal