Uživatelská rozhraní typicky nedovolují dělat nejčastější úkony co nejrychleji. To snižuje efektivitu zaměstnanců a firmě naopak zvyšuje náklady. Uživatelé se také musí obvykle rozhraní složitě učit. Firma proto musí investovat do školení. Kromě toho musí uživatelé některé operace dělat "přes ruku". To se výrazně projevuje na jejich nespokojenosti. Řešením je uživatelské testování, které tyto problémy identifikuje a umožňuje navrhnout zlepšení. V příspěvku se dozvíte, v čem metoda uživatelského testování spočívá a jak ji nejlépe aplikovat. Vše bude doprovozeno příklady z reálné praxe. Konference LaTes 2013
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál