SEO si musí rozumět se zbytkem marketingu – s copywriterem, PPC, grafikou, webovou analytikou a UX. Synergie zajistí, že SEO bude konzumovatelné, měřitelné, cílené, v synergii s ostatními obory a hlavně UX Driven.
Přemýšlet o SEO jen jako o izolovaném oboru v samostatném světě vyhledávačů je minulost. Milan Zeman nabídl návštěvníkům klubového večera WebTop100 jiný pohled. Pohled na moderní SEO, které lze propojit s ostatními obory digitálního marketingu a posunout tak SEO na úroveň plnohodnotné složky digitálního mixu.
SEO si musí rozumět se zbytkem marketingu – s copywriterem, PPC, grafikou, webovou analytikou a UX. Synergie zajistí, že SEO bude konzumovatelné, měřitelné, cílené, v synergii s ostatními obory a hlavně UX Driven.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál