Program se věnoval víceméně základům: představení obou produktů, trendy v oboru, založení účtu, nastavení kampaně, vložení reklamy na partnerský web. Dost času bylo věnováno i optimalizačním tipům pro Google AdWords.
- Zhruba polovina účastníků již byla inzerentem AdWords, účet AdSense měli myslím přesně dva.
- Ze závěrečné diskuse to místy vypadalo, že o AdSense je větší zájem než o AdWords, přestože šlo o cílovou skupinu, která má potenciál vydělávat velké částky právě díky AdWords.
- Síť AdSense generuje 2,5 miliardy zobrazení denně pro 456 milionů UIP měsíčně a dosahuje tak na 68 % návštěvníků internetu.
- Současní a budoucí inzerenti AdWords se zajímali o to, jak zjistit předem cenu za klik, jak zjistit skóre kvality, počet hledání slova, co a jak ovlivňuje historie kampaní a spoustu dalších věcí. Zájem rozhodně byl.
- Možná se můžeme těšit na nějaké zjednodušené „ukazovátko“ kvality klíčových slov o několika stupních (dobré / špatné / průměrné).