Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
No items found.

Google University: Travel a Online marketing

Při příležitosti veletrhu cestovního ruchu Holiday World 2007 se Google poprvé v ČR oficiálně představil vystavovatelům z řad odborné veřejnosti. Program Google University trval zhruba čtyři hodiny a jeho cílem bylo především představení produktů Google AdWords a Google AdSense.

Petra Větrovská

Program se věnoval víceméně základům: představení obou produktů, trendy v oboru, založení účtu, nastavení kampaně, vložení reklamy na partnerský web. Dost času bylo věnováno i optimalizačním tipům pro Google AdWords.

  • Zhruba polovina účastníků již byla inzerentem AdWords, účet AdSense měli myslím přesně dva.
  • Ze závěrečné diskuse to místy vypadalo, že o AdSense je větší zájem než o AdWords, přestože šlo o cílovou skupinu, která má potenciál vydělávat velké částky právě díky AdWords.
  • Síť AdSense generuje 2,5 miliardy zobrazení denně pro 456 milionů UIP měsíčně a dosahuje tak na 68 % návštěvníků internetu.
  • Současní a budoucí inzerenti AdWords se zajímali o to, jak zjistit předem cenu za klik, jak zjistit skóre kvality, počet hledání slova, co a jak ovlivňuje historie kampaní a spoustu dalších věcí. Zájem rozhodně byl.
  • Možná se můžeme těšit na nějaké zjednodušené „ukazovátko“ kvality klíčových slov o několika stupních (dobré / špatné / průměrné).

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal