Dobrý sluha, ale zlý plán. Právě tak lze popsat vztah světa obchodu a internetu. V případě, že jej společnost zvládá, tak jí internetová prezentace za rozumnou cenu přinese zcela novou dimenzi možného kontaktu s klienty, a to i těmi potenciálními. V případě opačném může web firmu připravit i o stávající klientelu, pro kterou se snaha o nalezení relevantní informace na stránkách oblíbené společnosti stane hororovým příběhem. Čemu se tedy na webu raději vyhnout, a na co se naopak soustředit? I na to se konzultanta společnosti Dobrý web Adama Fendrycha zeptal Roman Chlupatý. Rádio Česko
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál