Jiří Suchý na Konferenci WebTop100 publiku ukázal, jak zapojit do inovačního procesu vaše budoucí uživatele a doručit inovaci, ze které budou nadšení jak uživatelé, tak vaše marketingové oddělení.Digitální inovace momentálně bzučí na chodbách všech velkých korporací. Jako je tomu dobrým zvykem, většinou jsou inovace především nápady jednotlivců nebo výstupy kreativního procesu nejrůznějších firemních či agenturních týmů. Ve finále se pak často ukazuje, že o nový produkt, stránky nebo službu nikdo nestojí, případně že nefungují ani vzdáleně tak, jak by si uživatelé přáli. Přitom je jednoduché tomu předejít - stačí uživatele do vašeho inovačního procesu ve správné momenty zapojit. Jirka se podělil o konkrétní ukázky jak na to a o praxí osvědčenou metodologii, která vede k win-win výsledkům.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál