Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817

Výrazné navýšení počtu leadů pro Golden Gate

Rekordní počet leadů při výrazném snížení ceny za lead, hned od začátku spolupráce

Přehrát

Dvojnásobný počet leadů

Hned od prvního měsíce spolupráce

Snížení ceny za lead

Stanovený strop CPL snižujeme na méně než polovinu

Ucelená komunikační linka

Napříč všemi všemi marketingovými kanály

O projektu

Klient

Golden Gate

Realizace

2024–současnost

Poskytnuté služby

Výkonnostní marketing

O klientovi

Společnost Golden Gate byla založena v roce 2011 s jasnou myšlenkou, umožnit všem lidem napříč společností spořit si do zlata a stříbra. Jednoduše a bezpečně. Postupem času se do portfolia zařadily investiční fondy a také Bitcoin. Po celé ČR má v současnosti více než 60 poboček.

Výzva

Nový klient a start spolupráce možná v nejméně vhodnou dobu – polovina prázdnin, přesněji 1. Srpna 2024. Etablovaná značka se silným zákaznickým kmenem, která nicméně z digitálního marketingu může z našeho úhlu pohledu vytěžovat významně větší počty leadů při zachování standardní výše investic.

Řešení

Pro Golden Gate jsme připravili kompletně nový návrh kampaní a s mnohem ambicióznějšími cílovými cenami za lead. Ty se od prvních momentů spolupráce zároveň daří překonávat a dosahovat tak lepších obchodních cílů. Úspěšnou spolupráci tak v průběhu času dále prohlubujeme, například strategií pro další růst značky Golden Gate.

Cíle projektu

01

Kontinuální růst počtu leadů

02

Lepší cena lead

03

Růst povědomí o značce

Jak jsme k tomu přistoupili

První tři měsíce spolupráce? Téměř dvojnásobný počet leadů z reklamních kampaní při 6 krát nižší ceně za lead, měsíčně i meziročně!

Jak?

Jasnou definicí nákupního chování zákazníků, identifikací prostupu potenciálních klientů nákupním trychtýřem, návrhem kampaňové landing page, implementací nových komunikačních kampaní napříč relevantními platformami a novým nastavením měřících mechanismů.

Krok 1: Několik kol konzultací, musíme pochopit podstatu byznysu. Navrhujeme novou strategii, od prvního zásahu potenciálního zákazníka, až po finální získání leadu.

Krok 2: Navrhujeme strukturu kampaňové landing page.

Krok 3: Ladíme technické nastavení reklamních účtů i Google Analytics. Vyhodnocujeme co nejpřesnější data.

Krok 4: Sestavujeme detailní dashboard pro jasnou kontrolu a přehled výsledků.

Krok 5: Pouštíme se do práce v účtech. Dle stanovené strategie připravujeme sérii nových kampaní. Každá má svůj účel v nákupním cyklu. Hrajeme si s distribucí jasně daného rozpočtu, každá koruna musí být vynaložena co nejefektivněji.

Krok 6: Optimalizujeme. Výsledky jsou okamžitě po spuštění kampaní výrazně lepší.

V pilotním období jsme mnohonásobně předčili stanovená očekávání. Dostáváme potřebnou důvěru a rozvíjíme s klientem další projekt v podobě komplexní komunikační strategie s cílem rozvoje znalosti značky Golden Gate na českém trhu.

Vizuální výstupy

No items found.

Výsledky

Dvojnásobný počet leadů

Hned od prvního měsíce spolupráce

Snížení ceny za lead

Stanovený strop CPL snižujeme na méně než polovinu

Ucelená komunikační linka

Napříč všemi všemi marketingovými kanály

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál