Společnost Golden Gate byla založena v roce 2011 s jasnou myšlenkou, umožnit všem lidem napříč společností spořit si do zlata a stříbra. Jednoduše a bezpečně. Postupem času se do portfolia zařadily investiční fondy a také Bitcoin. Po celé ČR má v současnosti více než 60 poboček.
Nový klient a start spolupráce možná v nejméně vhodnou dobu – polovina prázdnin, přesněji 1. Srpna 2024. Etablovaná značka se silným zákaznickým kmenem, která nicméně z digitálního marketingu může z našeho úhlu pohledu vytěžovat významně větší počty leadů při zachování standardní výše investic.
Pro Golden Gate jsme připravili kompletně nový návrh kampaní a s mnohem ambicióznějšími cílovými cenami za lead. Ty se od prvních momentů spolupráce zároveň daří překonávat a dosahovat tak lepších obchodních cílů. Úspěšnou spolupráci tak v průběhu času dále prohlubujeme, například strategií pro další růst značky Golden Gate.
Kontinuální růst počtu leadů
Lepší cena lead
Růst povědomí o značce
První tři měsíce spolupráce? Téměř dvojnásobný počet leadů z reklamních kampaní při 6 krát nižší ceně za lead, měsíčně i meziročně!
Jak?
Jasnou definicí nákupního chování zákazníků, identifikací prostupu potenciálních klientů nákupním trychtýřem, návrhem kampaňové landing page, implementací nových komunikačních kampaní napříč relevantními platformami a novým nastavením měřících mechanismů.
Krok 1: Několik kol konzultací, musíme pochopit podstatu byznysu. Navrhujeme novou strategii, od prvního zásahu potenciálního zákazníka, až po finální získání leadu.
Krok 2: Navrhujeme strukturu kampaňové landing page.
Krok 3: Ladíme technické nastavení reklamních účtů i Google Analytics. Vyhodnocujeme co nejpřesnější data.
Krok 4: Sestavujeme detailní dashboard pro jasnou kontrolu a přehled výsledků.
Krok 5: Pouštíme se do práce v účtech. Dle stanovené strategie připravujeme sérii nových kampaní. Každá má svůj účel v nákupním cyklu. Hrajeme si s distribucí jasně daného rozpočtu, každá koruna musí být vynaložena co nejefektivněji.
Krok 6: Optimalizujeme. Výsledky jsou okamžitě po spuštění kampaní výrazně lepší.
V pilotním období jsme mnohonásobně předčili stanovená očekávání. Dostáváme potřebnou důvěru a rozvíjíme s klientem další projekt v podobě komplexní komunikační strategie s cílem rozvoje znalosti značky Golden Gate na českém trhu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál