V devatenáctém dílu našeho agenturního podcastu se věnujeme problematice věrnostních programů. Co to vůbec věrnostní programy jsou, pro koho se hodí, pro koho méně a jaké jsou jejich přínosy či rizika?
V devatenáctém dílu našeho agenturního podcastu se věnujeme problematice věrnostních programů. Co to vůbec věrnostní programy jsou, pro koho se hodí, pro koho méně a jaké jsou jejich přínosy či rizika? Proč to Alza dělá tak dobře a jiným se to ne úplně daří?
Michal Mládek a Petr Cikán probrali mimo jiné:
Definice věrnostního programu
Specifika ecommerceB2C / B2B
Jsou věrnostní programy pro každého?
Jak náročné je spuštění a udržování věrnostního programu?
Typické komunikační kanály pro věrnostní program
Má smysl komunikovat věrnostní program už v akviziční fázi?
Co dělat, když potřebuju stávající věrnostní program upravit?
Příklady zajímavých věrnostních programů
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál