Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Epizoda
19

Věrnostní programy

V devatenáctém dílu našeho agenturního podcastu se věnujeme problematice věrnostních programů. Co to vůbec věrnostní programy jsou, pro koho se hodí, pro koho méně a jaké jsou jejich přínosy či rizika?

Tento díl si můžete poslechnout i na těchto platformách

Na co se můžete těšit v této epizodě?

V devatenáctém dílu našeho agenturního podcastu se věnujeme problematice věrnostních programů. Co to vůbec věrnostní programy jsou, pro koho se hodí, pro koho méně a jaké jsou jejich přínosy či rizika? Proč to Alza dělá tak dobře a jiným se to ne úplně daří?

Michal Mládek a Petr Cikán probrali mimo jiné:

Definice věrnostního programu

Specifika ecommerceB2C / B2B

Jsou věrnostní programy pro každého?

Jak náročné je spuštění a udržování věrnostního programu?

Typické komunikační kanály pro věrnostní program

Má smysl komunikovat věrnostní program už v akviziční fázi?

Co dělat, když potřebuju stávající věrnostní program upravit?

Příklady zajímavých věrnostních programů

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál