Máme za to, že letošní rok může pro spoustu podniků znamenat unikátní příležitost, jak se odpoutat od konkurence a ukousnout si větší část svého trhu. Dvaadvacátý díl Vysílačky jsme tedy věnovali diskusi o tom, na co by se subjekty, které to s digitálem myslí vážně, měly soustředit v průběhu tohoto roku.
Spoiler alert! Nebude to ani o novém consent mode, ani o nových postupech a nástrojích. Naopak. Vracíme se ke kořenům a bavíme se o značkách, designu, brandové reklamě a vztahu se zákazníky.
Co je za nás 7 doporučení, kterými se v tomto roce dává smysl intenzivně zabývat?
1- Začněte se věnovat vaší značce
2- Optimalizujte zákaznickou cestu
3- Revitalizujte design
4- Domácí úkol v podobě up to date webu
5- Go to market strategie
6- Využijte do maximální možné míry retenční mechanismy
7- Větší porce rozpočtu do brandových formátů
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál