V tomto dílu si prosvištíme, na co všechno bychom se měli připravit v souvislosti s plánovaným koncem podpory cookies třetích stran Chromem. Ještě předtím se věnujeme velmi aktuálnímu tématu - nutnosti uzpůsobit souhlasy s využíváním uživatelských dat v souladu s Google Consent Mode v2.
Co bude znamenat implementace Consent mode 2.0
Blížící se konec podpory cookies třetích stran chromem
Co udělat do března, abychom byli v souladu s aktuálním nařízením (lišta, VOP, Tag Manager)
Co když mi teď lištu obstarává Cookiebot, Shoptet, nebo
Co když máte už teď cookie lištu jen “na oko”?
Co znamená v praxi konec cookies třetích stran
Jak se připravit na faktický konec velké porce retargetingových impresí
Proč je třeba mít zákazníka přihlášeného ještě před nákupem / kontaktem?
Co Seznam a Sklik
Čeká nás renesance kontextové cílení
Nové clusterování uživatel do tzv. kohort
Proč si myslíme, že poroste důležitost reklamních systémů Mety
Jak budeme dále moci pracovat s našimi vlastními daty (daty prvních stran)
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál