Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás
PPC

Soutěž o školení s PPC týmem Dobrého webu

PPC tým Dobrého webu se rozhodl uspořádat pro čtenáře našeho blogu a všechny fanoušky našich stránek na sociálních sítích předvánoční soutěž o zajímavou cenu. Tentokrát nebude soutěž postavena na odpovědi na záludnou otázku, ale bude vyžadovat především vaši pozornost a orientaci na webu.

Michal Mach

Setkali jste se někdy s inzerátem či bannerem, který vás pobavil? Nebo naopak s bannerem, který překračoval všechny meze dobrého vkusu, když se objevil v kontextu vedle tragického oznámení? My, kteří se inzercí profesně zabýváme, si takových inzerátů všímáme často a mnohdy i nás samotné některé z nich překvapí. A právě proto jsme si pro vás připravili tuto zajímavou soutěž.

Pokud jste si na první dvě otázky v úvodu odpověděli kladně, bude se vám naše soutěž líbit.

Jak se soutěže zúčastnit?

Hlavním cílem naší soutěže je získat ukázky těchto inzerátů a reklam právě od vás. V naší soutěži totiž má šanci vyhrát každý, kdo nám zašle ukázku/screenshot vtipného, kuriózního, chybného textového inzerátu či banneru. Samozřejmě se může jednat i o reklamy, které porušují nějakým způsobem běžná pravidla inzerátů či nevhodně cílí na klíčová slova ve vyhledávání či kontextově v obsahu. Pro příklad uvádíme pár ukázek níže.

 









 


A co můžete vyhrát?

Cenou v této soutěži je jedno z pravidelných školení Dobrého webu, dle vašeho výběru. S širokým výběrem veřejných školení Dobrého webu se můžete seznámit již nyní.

Ukázky/screenshoty prosím zasílejte na email ppc@dobryweb.cz, do předmětu uveďte "Soutěž“ a Vaše jméno (Příklad: Soutěž – Jan Novák). Pro regulérnost soutěže bude do losování zahrnut vždy jen jeden příspěvek na jednoho soutěžícího. Budeme však samozřejmě rádi, pokud zašlete i více ukázek.

Soutěž bude probíhat od zveřejnění tohoto článku (1. prosince) do 19. prosince 2011. Posílat ukázky lze tedy až do pondělí 19. prosince 2011 do 12:00. Výherce bude vylosován ze všech přijatých ukázek, které budou odpovídat soutěžnímu zadání. Výherce bude vyhlášen v předvánočním týdnu 20. prosince na Facebook stránce PPC aktuálně a následně bude informován emailem.

Kromě výherce zveřejníme na naší Facebook stránce také galerii vybraných ukázek, kde bude možné následně kuriózní a vtipné obrázky nadále komentovat či „lajkovat“.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal