Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
O nás
Obsah

Klubový večer WebTop100 příště raději po 22:00

První klubový večer na téma Web copywriting – psaní úspěšných textů na web je za námi. Když to vezmu odzadu, dozvěděli jsme se jak souvisí erotika s webovými texty, 10 nejčastějších chyb a jejich řešení, ale především jak texty na web psát.

Martin Kučera

Texty na webových stránkách jsou hodně zanedbávané a často nevhodně strukturované. Spousta lidí si totiž myslí, že stačí překopírovat text z katalogu, což je velká chyba. To je důvodem velkého zájmu o téma web copywritingu. Program byl rozdělen do 4 prezentací s nezvyklým počtem pěti přednášejících.

Po úvodním přivítání Jána Simkaniče se slova ujal Adam Javůrek (online.zurnalistika.cz), který se zaměřil na rozdíly mezi psaním pro online a offline médium. To, že uživatelé na webu nečtou, ale „skenují“, psát asi nemusím – vzpomeňte si na sebe, když něco hledáte na internetu. Zajímavá proto byla především ukázka „Jak zwebovatět text ve 4 krocích“. Obrázek za odkazem jednoduše ilustruje, jak poutavý text vytvořit.

Dalším prezentujícím byl Jan Kadlec z beze-slova.cz, který se zaměřuje hlavně na praktickou stránku věci. Weby přirovnal k prodavačům v krámech s výmluvným rozdělením na: „Děláme to a to“, „Obslužte se sami“ a „Mohu Vám pomoci?“. Na konci porovnal weby většiny účastníků, a myslím, že je příliš nepotěšil.

Po krátké občerstvovací přestávce nastoupil Tomáš Jindříšek (ředitel OgilvyInteractive) s Boženou Zbrankovou (marketingová ředitelka Bezrealitky.cz). Společně ukázali 10 chyb, kterých se autoři textů nejčastěji dopouštějí, i jak je napravit. Ve výkladu se střídali – Tomáš představoval chyby, zatímco Božena řešení.

Atmosféru rozohnil Daniel Köppl (šéfredaktor Marketing & Média) svým posledním příspěvkem. Naprosto opačným názorem na danou problematiku, ale i svým přednesem se zmíněnými erotickými obrázky ještě zvýšil pozornost klubistů v sále. Pohledem člověka vně internetového prostředí poukázal na rozdíly v komunikaci stejného produktu – dětských plen. A opravdu, pokud se podíváte na weby Pampers a Huggies, uvidíte rozdíl. Vidíte ho? Pokud ne, zkuste v komentářích popsat, čeho jste si všimli vy. Jen si dávejte pozor - jeden z webů používá dosti agresivní flash.

To je myslím tak vše. Budete-li mít chuť, můžete si na stránkách březnového klubového večera prohlédnout prezentace jednotlivých přednášejících.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal