Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
UX driven

Zákaznická zkušenost nezačíná příchodem zákazníka na web a nekončí pouze nákupem

Co je v současné době v marketingu prioritou číslo jedna? Samozřejmě zákaznická spokojenost. Za spokojeností zákazníka ale stojí celá řada faktorů.

Luboš Plotěný
22.5.2018

Co všechno musíte tedy zvládnout, aby váš zákazník odcházel spokojený, nebo ještě lépe, neodcházel vůbec? 

Pár základních tipů pro zvládnutí zákaznické zkušenosti sepsal Luboš do článku na Podnikatel.cz.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál