Co všechno musíte tedy zvládnout, aby váš zákazník odcházel spokojený, nebo ještě lépe, neodcházel vůbec?
Pár základních tipů pro zvládnutí zákaznické zkušenosti sepsal Luboš do článku na Podnikatel.cz.
Co je v současné době v marketingu prioritou číslo jedna? Samozřejmě zákaznická spokojenost. Za spokojeností zákazníka ale stojí celá řada faktorů.
Co všechno musíte tedy zvládnout, aby váš zákazník odcházel spokojený, nebo ještě lépe, neodcházel vůbec?
Pár základních tipů pro zvládnutí zákaznické zkušenosti sepsal Luboš do článku na Podnikatel.cz.
Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál